Home

d   7 14 21
v 1 8 15 22
z 2 9 16 23

Zondag 8 juni 2008, Antananarivo naar Diego Suarez (Antsiranana).

Relaxt opgestaan om het vliegtuig naar Diego te nemen.

Na een lekker bad en heerlijk eten, is het goed slapen vannacht. Wel zitten we nog een beetje in het vroeg op en vroeg naar bed ritme. Gisteren hebben we het tot 21:30 kunnen rekken. Vanochtend eerst eventjes geshopt, om de hoek bij het hotel. Toen rustig ontbeten en geld gewisseld. Dan is het tijd om naar het vliegveld te gaan. Alles verloopt op schema en na een rustige vlucht en korte rit komen we bij het hotel Panorama aan. Een mooi ressort met bungalows in het groen met balkonnetje dat uitkijkt op de “kleine suikerberg”. Oh ja, tijdens de rit nog een kameleon gespot, en bij het zwembad van het hotel zat ook een grote. Na het welkomstdrankje zijn we het lekker rustig gaan houden. De rest ging de stad in. Geluncht, en cocktails (wat een emmer) gedronken bij het zwembad. We hebben niet gezwommen want het leek ons koud, het weer was inmiddels ook niet zo zonnig. Om 20:00 uur gegeten (heerlijk) toen kwam de bups weer terug met bootjes en verhalen over publieke vrouwen in elke bar van de stad. Het stadje zelf stelde niet veel voor, ook omdat het zondag was, was alles gesloten. We gaan om 21:30 uur naar bed. En, godzijdank is er een airco op de kamer. Ondank dat toch onrustig geslapen. Ton had last van kriebelhoest. We stonden van de cocktails een beetje gammel op.