" Prins Alwaleed (Deze prins behoort tot de rijkste mensen op aarde en geeft zo'n 50 miljoen dollar per jaar uit aan projecten, die een beter begrip van de Islamitische cultuur in het westen moeten bevorderen." ).
Liegen:

dat is het, wat de zes zogenaamde islamkenners in hun brief aan het O.M en de rechtbank doen.
Dat liegen bij islamieten een tweede natuur is geworden ( of altijd al geweest?) zal een ieder zo langzamerhand wel bekend zijn; dat echter zogenaamde islamkenners dat liegen zelf ook doen, dat geeft aan, dat Prins Alwaleed zijn werk goed heeft gedaan.
Het citaat, waar deze 6 leugenaars naar verwijzen, luidt: "Wanneer gij een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn, houw dan in op de nekken, en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht, bindt hen dan in boeien."
Zo staat het in de Koranvertaling van Kramer.
Andere in omloop gebrachte vertalingen, die daar een hele andere draai aan geven en die ons voortdurend aangeprezen worden, zodra wij kritiek hebben op wat wij in de koran lezen, zijn wellicht tot stand gekomen in opdracht van dezelfde Prins Alwaleed.
Indien zelfs de President van de USA tot bijna op de grond kruipt voor de steenrijke olieboeren uit het Midden-Oosten, dan zal een onbeduidend iemand als Leemhuis (dat geldt ook voor diens consorten) misschien nog wel dieper buigen dan Obama deed en… nóg dieper zinken.
Dat met dergelijke leugenachtige ' islamkenners' - die ook nog eens erg veel aandacht krijgen in de media - de sharia niet ver meer weg is, dat moge duidelijk zijn.
Dat de veelgevraagde 'islamkenner' Maurits Berger zich niet heeft aangesloten bij de zes leugenaars zal wel als oorzaak hebben, dat van hem de gehele wereld al weet heeft, dat hij in dienst is van een rijke Arabische en Islamitische Sjeik.
Ik heb dan altijd nog de hoop dat , indien de islam Nederland overneemt, de Kalief van Nederland hetzelfde zal doen als wat Khomeini deed met de mensen, die de Shah van Perzië verdreven om Khomeini binnen te halen.
Deze lieden werden door Khomeini allen, zonder enige vorm van proces, onthoofd.
Khomeini verklaarde deze daad later met de woorden: "Mensen die hun eigen land verraden, zullen ook mij later willen verraden. Ik heb ze nu die kans ontnomen."
Dit soort vanzelfsprekende onbetrouwbaarheid lijkt er bij de islam ingebakken te zitten.
Er zit een soort barbaarse wreedheid in, die misschien verklaart waarom zij geneigd zijn een man, die voor ons een oorlogsmisdadiger is, te adoreren: Adolf Hitler ( of all people…).
Volgens de zogenaamde islamkenners kan een religie niet gewelddadig zijn.
Was dat maar zo!
Ik ken een paar soera's, die toch echt een hele andere indruk wekken en waarin aansporingen tot geweld bepaaldelijk niet ontbreken.
Koran, hoofdstuk 3, soera 141(135): En opdat god loutert hen die geloven en vernietigt de ongelovigen.
Koran, hoofdstuk 4, soera 56(59: Zij die ongelovig zijn aan onze tekenen die zullen Wij braden in een vuur. Telkens wanneer hun huid gebakken is verwisselen Wij die huid opdat zij de bestraffing smaken. God is waarlijk geweldig en wijs
.
Ook het beginsel: oog om oog enz., afkomstig uit het Oude Testament, maar door Jezus omgezet in: 'Gij zult geen kwaad met kwaad vergelden' staat als leefregel aangeprezen in de koran, die duidelijk nog niet bij het niveau van het Nieuwe Testament kan, waarin geleerd wordt zelfs ook je vijanden lief te hebben en om te bidden voor hen, die je vervolgen.
En toch werd de koran zo'n 600 jaar ná het Nieuwe Testament geschreven.
Voorafgaand
aan Koran hoofdstuk 5 45(49) staat…… Maar wie niet bestieren volgens wat God heeft nedergezonden, die zijn de ongelovigen.
Nu Koran, hoofdstuk 5, soera 45( 49) : En wij hebben u daarin voorgeschreven: leven om leven en oog om oog en neus om neus en oor om oor en tand om tand en wat betreft de wonden wedervergelding. Wie deze dan kwijtscheldt als liefdegave voor die is dat een zoening maar wie niet bestieren volgens wat God heeft nedergezonden die zijn de onrechtdoeners
.
Ook geeft de Koran les in het 'wij- zij' denken.
Koran, hoofdstuk 5, soera 51(56): O gij die gelooft neemt u niet de joden en de christenen to verbondenen zij zijn elkaars verbondenen en wie uwer met hen gemeenschap aangaat die behoort tot hen. God leidt waarlijk niet recht de onrechtdoende lieden.

Dat de dieren bij islam een geheel ander status hebben dan in de beschaafde Westerse wereld is te lezen op: http://khomeiny.geweta.com/
Ook in de koran worden varkens en joden herhaaldelijk genoemd en meestal niet in positieve zin.
Koran, hoofdstuk 7 soera 166 zegt: Toen zij aldus minachten het verbod dat hun geworden was zeiden Wij hen: "Weest opgejaagde apen."
Ook in Koran, hoofdstuk 2, soera 65, worden de apen genoemd:"Gij hebt toch hen leren kennen onder u die ongehoorzaam waren betreffende de sabbat immers Wij zeiden tot hen: Weest opgejaagde apen."
Niet uitsluitend de joden worden door de islam veelal gedemoniseerd , maar het meest zijn het de christenen, die door de schrijvers van de Koran worden gehekeld.
( Wie het sprookje gelooft, dat de koran door Allah is geschreven, kan ik een verblijf in een inrichting voor geestelijk gehandicapten aanraden).
Koran, hoofdstuk 5, soera 14(17): En met degenen die zeiden: Wij zijn christenen hebben Wij een verbond gesloten maar zij hebben een deel vergeten van waartoe zij gemaand zijn. Toen hebben wij tussen hen vijandschap en haat opgewekt tot de Dag der Opstanding. God zal hun eens aanzeggen wat zij bedreven hebben.
Dat met slechts enige hoofdstukken en soera's al duidelijk is, dat de islam wel degelijk gewelddadig is en ook haat en vijandschap zaait, dat laat natuurlijk zien dat niet de heer Wilders zou moeten terechtstaan, maar eerder de koran.
Alles wat de heer Wilders beweert, wordt namelijk door de koran meer dan bevestigd.
Deze waarheid onderstrepen helaas nog maar zo'n 260.000 Wilders aanhangers ( wat neerkomt op EEN VIJFDE VAN HET AANTAL STEMGERECHTIGDEN).
Dag.
Februari 2010.
Mijn waarheid!
Jaap zijn leugens!
Een leugenaar!
Ook een leugen!
Was het maar waar!!