actueelv3blur angelique1

XS4ALL blijft XS4ALL

Alles over onze samenwerking met KPN

XS4ALL blijft voor huidige klanten XS4ALL

Bekijk hier de laatste ontwikkelingen over onze samenwerking met KPN. Antwoorden op veelgestelde vragen vindt u hier ook terug. Wel zo makkelijk.

xs4all-logo-yellow.svg

Wat gaat er gebeuren?

XS4ALL-abonnementen worden gefaseerd omgezet naar de techniek van KPN
Vanaf 13 januari informeren we XS4ALL-klanten gefaseerd dat hun abonnement wordt omgezet naar de techniek van KPN. Zij ontvangen ongeveer een maand van tevoren een brief met een informatieboekje. Daarin staat wat hetzelfde blijft en welke veranderingen er zijn. Deze informatie is ook verwerkt in een online checklist. Deze stelt op basis van het productbezit van de klant en een aantal vragen vast welke wijzigingen relevant zijn. Een week van tevoren ontvangen klanten een e-mail met de datum van de omzetting. Ook ontvangen klanten een bevestiging als de omzetting afgerond is.

Behoud huidige abonnement
Het huidige abonnement, met FRITZ!Box-modem, de bekende tv-ontvanger en XS4ALL-e-mailadressen, blijft bestaan. Inclusief unieke diensten zoals het malwarefilter en DNSSEC.  De waarden op gebied van veiligheid en privacy blijven gewaarborgd. De Klantenservice en Technische Helpdesk zijn en blijven gewoon bereikbaar. Op hetzelfde nummer, met dezelfde mensen én uit naam van XS4ALL. Precies zoals XS4ALL-klanten dat gewend zijn. 

KPN-diensten als toekomst vaste vervanging
XS4ALL-klanten behouden hun XS4ALL-abonnement. Zij krijgen daarnaast toegang tot de MijnKPN app. De XS4ALL tv-app wordt vervangen door de KPN iTV-app. Diensten zoals F-Secure SAFE en ServicePlus worden vervangen door een dienst van KPN. Een aantal specialistische functionaliteiten zoals een NTP-, Shell- en Ping-server vervallen. Op xs4all.nl/overzicht staat een compleet overzicht van wat gelijk blijft of verandert.

Over de overgang
XS4ALL is sinds 1998 een zelfstandige dochteronderneming van KPN. En maakt dan ook al jaren gebruik van het netwerk en diensten van KPN. Denk aan de infrastructuur buiten en interactieve televisie. Het andere deel bestaat uit eigen systemen en dienstverlening.

De dienstverlening van XS4ALL gaat in de toekomst helemaal via de techniek van KPN lopen, op hetzelfde moderne platform. Hierdoor ontstaat meer ruimte om te innoveren en te investeren in de nieuwste technologie en het behouden van de beste dienstverlening.

Veelgestelde vragen

Wanneer gaat de omzetting naar de techniek van KPN plaatsvinden?
Wat gebeurt er zolang het abonnement van de klant niet omgezet wordt?
Verandert er iets aan het abonnement als deze wordt omgezet naar de techniek van KPN?
Wat merken de klanten van de omzetting?
Wat blijft er gelijk of wijzigt er?
Waarom gebeurt het omzetten van abonnementen gefaseerd?
Wat gebeurt er met het XS4ALL-contract als het abonnement wordt omgezet naar de techniek van KPN?
Waarom wordt XS4ALL niet meer verkocht?
Wat heeft KPN toegevoegd aan haar diensten?
Hoe worden XS4ALL-klanten op de hoogte gehouden?

Vragen mag altijd

Is iets onduidelijk of heeft u vragen? Vind antwoorden op veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice. Voor persvragen kunt u contact opnemen met KPN Mediarelaties via press@kpn.com.

Nooit meer nieuws missen?

Login op MijnXS4ALL en schrijf u in voor onze nieuwsbrief. Of volg ons op Facebook en Twitter.

chevron-down