Uw verhuizing regelen

Als u gaat verhuizen, dan kunt u uw bestaande internetaansluiting meeverhuizen naar uw nieuwe adres. Wij zorgen dat de aansluiting op uw oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op uw nieuwe adres wordt geactiveerd.

  • Laat alles door onze gratis monteur installeren!
  • We raden u aan om minimaal drie weken van tevoren uw verhuizing door te geven
  • We brengen geen kosten in rekening voor een verhuizing

Wij nemen u alles uit handen, het enige dat u hoeft te doen is uw verhuizing door te geven via 020 398 76 66 (werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur).

Verhuisformulier

Wij bellen u binnen één werkdag om uw verhuizing met u te bespreken en af te stemmen.
Heeft u voorkeur voor een dagdeel waarop wij contact met u opnemen? Geef dit dan hieronder aan.

Voorkeur voor dagdeel:

     

Oude adres

Nieuwe adres

* Deze velden zijn verplicht om in te vullen.

Nog vragen rondom uw verhuizing?

Hoe lang duurt het voordat de verhuizing is afgerond?

Als u op tijd uw verhuizing hebt doorgegeven, dan zal de verhuizing zo goed als zeker op de door u gewenste datum worden opgeleverd. In sommige gevallen wijkt de daadwerkelijke opleverdatum af van de door u opgegeven datum. U ontvangt altijd bericht met daarin de geplande opleverdatum. Zodra de verhuizing is afgerond, ontvangt u van XS4ALL wederom een brief met daarin de bevestiging van de afronding. U kunt de status van uw verhuizing ook online inzien op https://www.xs4all.nl/klant/service/internet/

Wat voor consequenties heeft de verhuizing voor mijn dienst?

Wanneer u verhuist, kan het nodig zijn dat het IP-adres van uw internetverbinding wordt gewijzigd. Als dit het geval is, dan wordt u hierover door XS4ALL geïnformeerd. Dit is bijvoorbeeld nodig als u verhuist naar een andere regio. Het wijzigen van uw IP-adres wordt door XS4ALL gedaan. Als uw IP-adres wordt gewijzigd en als u behalve ADSL, ook 1 of meerdere van de volgende diensten van XS4ALL afneemt, dan raden we u aan de informatie bij deze diensten ook te lezen. Het kan namelijk nodig zijn om instellingen te wijzigen. Het gaat om de volgende diensten:

  • Advanced Business Mail
  • Webhosting
  • Domeinreservering

Als u diensten bij andere providers afneemt, die gebruik maken van het IP-adres van uw ADSL-verbinding, dan raden we u aan bij de betreffende provider na te vragen of de wijziging van het IP-adres consequenties heeft. Ook als een verbinding heeft met het netwerk van uw werkgever vanaf thuis (VPN), dan is de kans groot dat u de netwerkbeheerder van uw bedrijf van uw verhuizing en het eventueel gewijzigde IP-adres op de hoogte moet brengen.

Welke kosten zijn er verbonden aan een verhuizing?
XS4ALL berekent voor een verhuizing geen kosten.
Wat gebeurt er nadat ik mijn verhuizing heb doorgegeven?
  1. Geef uw verhuizing minimaal 3 weken van tevoren door aan XS4ALL. Dan zal de verhuizing zo goed als zeker op de door u gewenste datum worden opgeleverd. In sommige gevallen wijkt de daadwerkelijke opleverdatum af van de door u opgegeven datum.
  2. U ontvangt een brief van XS4ALL met daarin de bevestiging van de ontvangst van uw verhuizing en de geplande opleverdatum.
  3. Check de status van uw verhuizing online op https://www.xs4all.nl/klant/service/internet/status/
  4. U ontvangt een bevestigingsbrief van XS4ALL zodra de verhuizing is afgerond. Als u vragen heeft over het aansluiten van uw modem en splitter op de nieuwe locatie, dan raden we u aan eerst de helpdeskpagina's te raadplegen. Mocht u er niet uitkomen dan kan onze helpdesk u assisteren, telefoonnummer 020 398 76 66. XS4ALL berekent voor een verhuizing geen kosten.
  5. Het kan zijn dat uw verhuizing gevolgen heeft voor uw dienst(en), bijvoorbeeld omdat uw IP-adres wijzigt. Als dit het geval is, dan wordt u hierover door XS4ALL geïnformeerd. Zie ook gevolgen van verhuizen.
  6. Na de verhuizing moet u uw modem en splitter op de nieuwe locatie aansluiten. Instructies vindt u op de helpdeskpagina's. Komt u er niet uit, neem dan contact op met onze helpdesk, telefoonnummer 020 398 76 66.
  7. Neemt u naast een internetabonnement nog andere diensten af, kijk dan bij de dienst in kwestie op onze website voor meer informatie. Doet u dit ruim van tevoren, zodat u eventuele maatregelen kunt treffen.
  8. Hebt u vragen, neem dan contact op met onze Klantenservice, telefoonnummer 020 398 76 66.
Kan ik tijdens mijn verhuizing overstappen op glasvezel

Wanneer u nu ADSL van XS4ALL heeft en op uw nieuwe adres is een Glasvezel aansluiting via Reggefiber beschikbaar, dan kunt u overstappen op Glasvezel van XS4ALL. Bij het overstappen gaan uw huidige diensten gewoon mee. Bijvoorbeeld als u al Televisie en/of Bellen heeft, dan worden deze automatisch meegenomen. Meer informatie over onze glasvezel abonnementen vindt u op http://www.xs4all.nl/klant/glasvezel

Ik heb ook Televisie van XS4ALL. Verhuist XS4ALL dit automatisch mee?

Als u de verhuizing van Internet opgeeft via onze website, dan ziet u direct of Televisie van XS4ALL ook meeverhuisd kan worden naar uw nieuwe adres. Het kan in de praktijk voorkomen dat op uw nieuwe adres Televisie van XS4ALL helaas niet meer leverbaar is. Als u nu een HD-pakket afneemt, dan kan het zijn dat dit op uw nieuwe adres om dezelfde reden niet meer leverbaar is. Andersom geldt: als u op uw nieuwe adres meer bandbreedte heeft, is het mogelijk dat u nu wel een HD-pakket kunt afnemen. U ziet bij het doorgeven van uw verhuizing direct wat er op uw nieuwe adres mogelijk is.

Niet gevonden wat u zocht? Bel ons.

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07
Voor al uw internetvragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Cookies op XS4ALL

Op XS4ALL.nl maken we gebruik van cookies voor webstatistieken en advertentiecampagnes. Dat gebeurt volledig anoniem en de verzamelde informatie wordt maximaal 2 jaar bewaard. Sommige informatie kan gedeeld worden met advertentienetwerken zoals Doubleclick. Onder Meer informatie leest u meer over onze cookies en kunt u uw voorkeuren aanpassen. Gaat u akkoord met onze cookies?

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine tekstbestanden die op verzoek van een website door uw browser op uw computer opgeslagen worden. Uw browser zal hierna bij elk bezoek aan deze website de inhoud van het cookie terug sturen. Op deze manier kan een website gegevens opslaan die bij uw browser en uw bezoek horen.

Zo'n cookie bevat bijvoorbeeld de inhoud van uw winkelwagentje in een webshop, of een stukje data wat aangeeft dat u ingelogd bent, bijvoorbeeld op XS4ALL Webmail, Facebook of Gmail. Telkens als u een nieuwe pagina bezoekt weet de site door het cookie wat u aan het bestellen bent, of dat u reeds ingelogd bent. Om een onderscheid te maken noemen we cookies voor dergelijke doeleinden "technische cookies".

Cookies kunnen ook dienen om uw browser en uw bezoek uniek te herkennen, om bijvoorbeeld te analyseren hoe bezoekers zich over een site bewegen, om de effectiviteit van online reclamecampagnes te meten of om aan de hand van surfgedrag bepaalde advertenties te tonen. Deze onderscheiden we als "analysecookies" en "advertentiecookies". Al deze cookies werken anoniem. We zijn niet geïnteresseerd wie onze website bezoekt, maar we willen wel graag weten hoe een bezoek aan onze website verloopt.

Wat doet XS4ALL met deze cookies?

Analysecookies: XS4ALL gebruikt cookies om het bezoek aan onze website te analyseren. We volgen u niet persoonlijk, de cookies werken volledig anoniem. Door deze cookies krijgen wij inzicht in hoe gebruikers zich over onze site bewegen. Kunt u gemakkelijk vinden wat u zoekt? Of klikt u misschien heel vaak van de ene naar de andere pagina voordat u de juiste pagina gevonden hebt? Door deze inzichten kunnen wij onze website verbeteren, en dat is goed voor ons en voor onze klanten.

Advertentiecookies: XS4ALL maakt gebruik van banners en andere online reclamecampagnes. Om de effectiviteit van deze campagnes te meten worden cookies gebruikt. Als u een website bekijkt met daarop een banner van XS4ALL wordt er een cookie geplaatst door de partij die de banner voorziet. Op onze website plaatsen wij een code afkomstig van diezelfde partij. Als u na het zien van de banner onze site opent wordt het eerder ontvangen cookie weer teruggestuurd naar deze partij. Op deze manier kan gemeten worden hoe effectief een banner of andere reclame-uiting is.

Daarnaast kan ook zogenoemde retargeting toegepast worden. U heeft bijvoorbeeld eerst op een reclame-boodschap over XS4ALL Televisie geklikt en hierna ons Alles-in-1 pakket bekeken, maar niet besteld. Retargeting betekent dat u later een reclame-boodschap over het 3-in-1 pakket te zien krijgt op de plek waar normaal een boodschap over Televisie zou staan. Op deze manier is het dus mogelijk om reclame-boodschappen toe te spitsen op de interesses van de bezoekers.

Geeft u XS4ALL toestemming voor het plaatsen van cookies?

Nee
XS4ALL mag alleen noodzakelijke cookies verzamelen om de website te laten werken of die gebruikt worden om informatie te krijgen over de kwaliteit of effectiviteit van de website.
Ik geef geen toestemming
Ja
XS4ALL mag cookies plaatsen om de gebruikerservaring van de website te optimaliseren en relevantere (XS4ALL) advertenties te tonen.