XS4ALL Compleet

Aanmelding mislukt


Lukt het online aanmelden niet?

Tijdens het aanmelden van een nummer wordt gecontroleerd of het abonnement geschikt is voor XS4ALL Compleet en of het nummer bij KPN geregistreerd staat. Als dit niet het geval is krijgt u dat gelijk te zien en kunt u het nummer niet aanmelden. Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice: 020 398 76 63.

Wat moet ik doen als het factuuradres van KPN Mobiel afwijkt van het aansluitadres van Internet van XS4ALL?

In dat geval kunt u zich wel aanmelden de aanmelding zal ook slagen maar de voordelen zijn nog niet beschikbaar. Na uw aanmelding ontvangt u hier een bericht over. U kunt ook zelf het factuuradres wijzigen als u beschikt over MijnKPN account. Pas het factuuradres van uw mobiele abonnement aan naar het adres waar ook uw Internet van XS4ALL geregistreerd staat. Na de wijziging zullen de voorwaarden beschikbaar zijn.

  • Dit doet u via MijnKPN.

  • U kunt ook bellen met KPN op 0800 - 0105. om het factuuradres te laten wijzigen.

Welke mobiele abonnementen van KPN komen in aanmerking voor XS4ALL Compleet?
Wat moet ik doen als het factuuradres van KPN Mobiel en het aansluitadres van Internet van XS4ALL afwijken?
Ik heb geen KPN Mobiel abonnement. Hoe kom ik in aanmerking?
chevron-down