Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Veelgestelde vragen

Wat zijn de voorwaarden van XS4ALL Compleet?

Om extra’s van XS4ALL Compleet te ontvangen heeft u ten minste het volgende nodig:

•Internet van XS4ALL: Internet Basic, Compact, Smart, Plus of Pro.
•Minimaal 1 KPN Mobiel-abonnement.

Wilt u alle extra’s van XS4ALL Compleet ontvangen? Dan heeft u ook de volgende abonnementen nodig:

•Televisie en Bellen van XS4ALL

Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan. Abonnementen van XS4ALL die vallen onder een Multi-overeenkomst (zakelijk) of die onderdeel zijn van Internet voor Scholen zijn uitgesloten voor XS4ALL Compleet.

Bekijk hier alle voorwaarden van XS4ALL Compleet met KPN Mobiel (verkocht vóór 8 oktober 2019).

Bekijk hier alle voorwaarden van XS4ALL Compleet met KPN Mobiel (verkocht vanaf 8 oktober 2019).

Welke zenderpakketten krijg ik cadeau bij XS4ALL Compleet?

Bij XS4ALL Compleet kunt u één van de volgende zenderpakketten kiezen:

Het Pluspakket (t.w.v. € 10 per maand), met films en series en 30 extra zenders, met natuur-, cultuur- en kinderzenders en meer. Of kijk alle voetbalwedstrijden van de Eredivisie met FOX Sports (t.w.v. € 12,99 per maand). U kunt uw zenderpakket iedere maand wisselen

Behoud ik dubbele data op mijn KPN Mobiel-abonnement als ik XS4ALL Compleet ben?

Zolang u uw KPN Mobiel-abonnement niet verlengt, behoudt u de verdubbeling van uw databundel. Verlengt u uw KPN Mobiel-abonnement wél, dan vervalt deze extra.

Hoe werkt het aanmelden voor XS4ALL Compleet?

Via de aanmeldknop hieronder wordt u doorgestuurd naar Mijn XS4ALL. In Mijn XS4ALL meldt u zich aan voor XS4ALL Compleet. Na een succesvolle aanmelding ontvangt u een bevestiging en wordt u geïnformeerd over uw voordelen. U wordt ook geinformeerd als u niet in aanmerking komt voor XS4ALL Compleet.

Als u problemen heeft met inloggen op Mijn XS4ALL kunt u uw loginnaam vinden op correspondentie van XS4ALL. Uw wachtwoord kunt u opnieuw opvragen via het inlogscherm van Mijn XS4ALL.

Lukt het niet om u online aan te melden dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice op telefoonnummer 020 3987663.

Aanmelden

Wanneer gaan de Compleet extra’s in?

Na aanmelding ontvangt u binnen enkele ogenblikken bericht of u in aanmerking komt en wanneer uw extra’s in gaan.

Welke KPN Mobiel abonnementen komen in aanmerking voor XS4ALL Compleet?

o KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 29 juli 2012

o KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 28 oktober 2012

o KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012.

o Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012

o Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012.KPN-abonnementen die niet in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet:

Digitenne, PSTN of ISDN, KPN prepaid, het Nummerbehoud abonnement van KPN (tijdelijk nummer), de KPN Bedrijfsbundel, FlexiBel Family abonnementen, maandelijkse abonnementen en zakelijke abonnementen.

Welke zenderpakketten krijg ik cadeau bij XS4ALL Compleet?

Bij XS4ALL Compleet kunt u één van de volgende zenderpakketten kiezen:

Het Pluspakket (t.w.v. € 10,- per maand), met films en series en 30 extra zenders, met natuur-, cultuur- en kinderzenders en meer. Of kijk alle voetbalwedstrijden van de Eredivisie met FOX Sports (t.w.v. € 12,99 per maand). U kunt uw zenderpakket iedere maand wisselen.

Wat moet ik doen als het factuuradres van KPN Mobiel en het aansluitadres van Internet van XS4ALL afwijken?

Pas het factuuradres van uw mobiele abonnement aan naar het adres waar ook uw Internet van XS4ALL geregistreerd staat.

Dit doet u via MijnKPN.

U kunt ook bellen met KPN op 0800 - 0105. Daarna kunt u zich in Mijn XS4ALL aanmelden voor XS4ALL Compleet.

Kom ik in aanmerking voor Compleet als mijn gezinslid een KPN Mobiel abonnement heeft?

Ja, XS4ALL Compleet voordelen gelden per adres. Het factuuradres van het KPN Mobiel abonnement op hetzelfde adres als Internet van XS4ALL geregistreerd staan. U ontvangt de voordelen als het nummer wordt aangemeld.

Ik heb geen KPN Mobiel abonnement. Hoe kom ik in aanmerking?

U komt in aanmerking als u kiest voor een mobiel abonnement bij KPN. Afsluiten van een KPN mobiel abonnement kan via kpn.com. Daarna kunt u zich aanmelden voor XS4ALL Compleet.

Ga ik een nieuw contract aan voor XS4ALL Compleet?

Nee, u gaat geen nieuw contract aan. U houdt uw bestaande contracten bij XS4ALL en KPN voor de diensten die u al afneemt. U dient wel apart akkoord te gaan met de voorwaarden van XS4ALL Compleet.

Worden mijn gegevens nu ook gedeeld met KPN?

Om de extra’s van XS4ALL Compleet te kunnen bieden, delen wij de gegevens met KPN. Als u dit niet wilt, komt u niet in aanmerking voor de voordelen van XS4ALL Compleet. U kunt bezwaar maken tegen het delen van data via Mijn XS4ALL.

Ik ben al KPN Compleet met meerdere mobiele abonnementen. Kan ik dan ook nog XS4ALL Compleet worden?

Als u al twee of meer KPN mobiele abonnementen heeft, kunt u al KPN Compleet zijn en profiteren van de extra’s die daarbij horen. Door XS4ALL Compleet te worden, voegt u hier uw internet (en eventueel Televisie en Bellen) aan toe. De bestaande extra’s houdt u gewoon en u krijgt er eventueel wat extra's bovenop. U ontvangt voor een mobiel abonnement slechts eenmalig de 5 euro korting. Deze stapelt niet op met KPN en XS4ALL Compleet.