Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Veelgestelde vragen

Wat zijn de voorwaarden van XS4ALL Compleet?

Om de XS4ALL Compleet voordelen te ontvangen heeft u ten minste het volgende nodig:

- Internet van XS4ALL
- Minimaal 1 mobiel abonnement van KPN
- Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan

Om meer voordelen te ontvangen heeft u naast Internet ook Televisie en Bellen van XS4ALL nodig.

Abonnementen die vallen onder een Multicontract of onderdeel zijn van Internet voor Scholen zijn uitegsloten.

Uit welk zenderpakketten kan ik kiezen?

Voor de extra’s van XS4ALL Compleet kunt u kiezen uit 2 zenderpakketten.

Pluspakket (t.w.v. € 10,- per maand)
25+ extra zenders. Meer muziek, cultuur en kinderprogramma's. Een ruime keuze aan gratis films.

Fox Sports Eredivisie (t.w.v. € 9,99 per maand)
3 extra sportzenders. Met FOX Sports Eredivisie kijkt u nationaal topvoetbal live bij u in de huiskamer.

Hoe werkt het aanmelden voor XS4ALL Compleet?

Via de aanmeldknop hieronder wordt u doorgestuurd naar Mijn XS4ALL. In Mijn XS4ALL meldt u zich aan voor XS4ALL Compleet. Na een succesvolle aanmelding ontvangt u een bevestiging en wordt u geïnformeerd over uw voordelen. U wordt ook geinformeerd als u niet in aanmerking komt voor XS4ALL Compleet.

Als u problemen heeft met inloggen op Mijn XS4ALL kunt u uw loginnaam vinden op correspondentie van XS4ALL. Uw wachtwoord kunt u opnieuw opvragen via het inlogscherm van Mijn XS4ALL.

Lukt het niet om u online aan te melden dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice op telefoonnummer 020 3987663.

Aanmelden

Wanneer gaan de Compleet extra’s in?

Na aanmelding ontvangt u binnen enkele ogenblikken bericht of u in aanmerking komt en wanneer uw extra’s in gaan.

Mijn KPN Mobiel abonnement komt niet in aanmerking voor XS4ALL Compleet, wat nu?

U kunt bij KPN uw mobiele abonnement omzetten naar een nieuw abonnement, waarmee u wel in aanmerking komt. Na de wijziging van uw KPN abonnement kunt u zich aanmelden voor XS4ALL Compleet via Mijn XS4ALL.

Wat moet ik doen als het factuuradres van KPN Mobiel en het aansluitadres van Internet van XS4ALL afwijken?

Pas het factuuradres van uw mobiele abonnement aan naar het adres waar ook uw Internet van XS4ALL geregistreerd staat. Dit doet u via MijnKPN. U kunt ook bellen met KPN op 0800 - 0105. Daarna kunt u zich in Mijn XS4ALL aanmelden voor XS4ALL Compleet.

Kom ik in aanmerking voor Compleet als mijn gezinslid een KPN Mobiel abonnement heeft?

Ja, XS4ALL Compleet voordelen gelden per adres. Het factuuradres van het KPN Mobiel abonnement op hetzelfde adres als Internet van XS4ALL geregistreerd staan. U ontvangt de voordelen als het nummer wordt aangemeld.

Ik heb geen KPN Mobiel abonnement. Hoe kom ik in aanmerking?

U komt in aanmerking als u kiest voor een mobiel abonnement bij KPN. Afsluiten van een KPN mobiel abonnement kan via kpn.com. Daarna kunt u zich aanmelden voor XS4ALL Compleet.

Ga ik een nieuw contract aan voor XS4ALL Compleet?

Nee, u gaat geen nieuw contract aan. U houdt uw bestaande contracten bij XS4ALL en KPN voor de diensten die u al afneemt. U dient wel apart akkoord te gaan met de voorwaarden van XS4ALL Compleet.

Worden mijn gegevens nu ook gedeeld met KPN?

Om de extra’s van XS4ALL Compleet te kunnen bieden, delen wij de gegevens met KPN. Als u dit niet wilt, komt u niet in aanmerking voor de voordelen van XS4ALL Compleet. U kunt bezwaar maken tegen het delen van data via Mijn XS4ALL.

Ik ben al KPN Compleet met meerdere mobiele abonnementen. Kan ik dan ook nog XS4ALL Compleet worden?

Als u al twee of meer KPN mobiele abonnementen heeft, kunt u al KPN Compleet zijn en profiteren van de extra’s die daarbij horen. Door XS4ALL Compleet te worden, voegt u hier uw internet (en eventueel Televisie en Bellen) aan toe. De bestaande extra’s houdt u gewoon en u krijgt er eventueel wat extra's bovenop. U ontvangt voor een mobiel abonnement slechts eenmalig de 5 euro korting. Deze stapelt niet op met KPN en XS4ALL Compleet.