Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Veelgestelde vragen

Wat zijn de voorwaarden van XS4ALL Compleet?

Om de XS4ALL Compleet voordelen te ontvangen heeft u ten minste het volgende nodig:
- Internet van XS4ALL: Internet Compact, Smart, Plus of Pro. Om alle voordelen te ontvangen heeft u daarnaast ook Televisie en Bellen van XS4ALL.
- Minimaal 1 mobiel abonnement van KPN
- Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan

Daarnaast zijn uitgesloten alle abonnementen van XS4ALL die vallen onder een Multicontract of onderdeel zijn van Internet voor Scholen.

Welke mobiele abonnementen van KPN komen in aanmerking voor XS4ALL Compleet?

KPN abonnementen die in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet:

  • KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 30 juli 2012
    KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 29 oktober 2012
    KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012
    Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
    Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012

    • KPN abonnementen die niet in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet:

      Digitenne, PSTN of ISDN, KPN prepaid, het Nummerbehoud abonnement van KPN (tijdelijk nummer), de KPN Bedrijfsbundel, FlexiBel Family abonnementen, maandelijkse abonnementen en zakelijke abonnementen.

Uit welke zenderpakketten kan ik kiezen?

Voor de extra’s van XS4ALL Compleet kunt u kiezen uit 2 zenderpakketten.

Pluspakket (t.w.v. € 10,-)
30+ extra zenders. Meer muziek, cultuur en kinderprogramma's. Programma Gemist tot tien dagen terug en 20 wisselende films.

Fox Sports Eredivisie pakket (t.w.v. € 7,50)
3 extra sportzenders. Met FOX Sports Eredivisie kijkt u nationaal topvoetbal live bij u in de huiskamer.

    Hoe werkt het aanmelden voor XS4ALL Compleet?

    Via de aanmeld knop op deze pagina wordt u doorgestuurd naar Mijn XS4ALL. In Mijn XS4ALL kunt u zich aanmelden voor XS4ALL Compleet. Na een succesvolle aanmelding ontvangt u een bevestiging en wordt u geïnformeerd over uw voordelen. Mocht u niet in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet wordt u ook geïnformeerd.

    Als u problemen heeft met inloggen op Mijn XS4ALL kunt u uw loginnaam vinden op correspondentie van XS4ALL. Uw wachtwoord kunt u opnieuw opvragen via het inlogscherm van Mijn XS4ALL.

    Indien het niet lukt u online aan te melden kunt u zich ook aanmelden via onze Klantenservice op telefoonnummer 020 3987663.

    Wanneer gaan de Compleet extra’s in?

    Na aanmelding ontvangt u bericht of u in aanmerking komt en wanneer uw extra’s in gaan. Dit duurt maximaal 7 dagen.

    Mijn KPN Mobiel abonnement komt niet in aanmerking voor XS4ALL Compleet, wat nu?

    U kunt bij KPN uw mobiele abonnement omzetten naar een nieuw abonnement, waarmee u wel in aanmerking komt. Na de wijziging van uw KPN abonnement kunt u zich aanmelden voor XS4ALL Compleet via Mijn XS4ALL.

    Mijn abonnementen van XS4ALL en KPN Mobiel staan niet geregistreerd op hetzelfde adres, wat nu?

    Pas het factuuradres van uw mobiele abonnement aan naar het adres waar ook uw Internet van XS4ALL geregistreerd staat. Dit kunt u doen via MijnKPN. U kunt ook bellen met KPN via 0800 - 0105. Daarna kunt u zich in Mijn XS4ALL aanmelden voor XS4ALL Compleet.

    Kom ik in aanmerking voor Compleet als mijn gezinslid een KPN Mobiel abonnement heeft?

    Ja, XS4ALL Compleet voordelen gelden per adres. Indien dat KPN Mobiel abonnement op hetzelfde adres geregistreerd staat, ontvangt u dus ook de voordelen.

    Ik heb geen KPN Mobiel abonnement. Hoe kom ik in aanmerking?

    Indien u kiest om een mobiel abonnement af te sluiten bij KPN. Afsluiten van een KPN mobiel abonnement kan via KPN.com/mobiel. Daarna kunt u zich aanmelden voor XS4ALL Compleet.

    Ga ik een nieuw contract aan voor XS4ALL Compleet?

    Nee, u gaat geen nieuw contract aan. U houdt uw bestaande contracten bij XS4ALL en KPN voor de diensten die u al afneemt. U dient wel apart akkoord te gaan met de voorwaarden van XS4ALL Compleet.

    Worden mijn gegevens nu ook gedeeld met KPN?

    Om de extra’s van XS4ALL Compleet te kunnen bieden, zullen wij de gegevens met KPN moeten delen. Als u dit niet wilt, kunt u niet in aanmerking komen voor de voordelen van XS4ALL Compleet. U kunt bezwaar maken tegen het delen van data via Mijn XS4ALL.

    Ik ben al KPN Compleet met meerdere mobiele abonnementen. Kan ik dan ook nog XS4ALL Compleet worden?

    Indien u al twee of meer KPN mobiele abonnementen heeft, kunt u al KPN Compleet zijn en profiteren van de extra’s die daarbij horen. Door XS4ALL Compleet te worden, voegt u hier uw internet (en eventueel uw Televisie en Bellen) producten aan toe. De bestaande extra’s behoudt u gewoon en u krijgt er eventueel wat extra's bovenop (de 5 euro korting stapelt niet op en kan slechts één keer gebruikt worden).