Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Aanmelding mislukt

Als u een afwijzing van ons heeft ontvangen dan kan dat de volgende oorzaken hebben.

  • Het KPN Mobiel abonnement voldoet niet aan de voorwaarden.
  • Het factuuradres van uw KPN mobiel abonnement komt niet overeen met het aansluitadres van uw XS4ALL internetverbinding.
  • Het is geen KPN Mobiel abonnement.

Welke mobiele abonnementen van KPN komen in aanmerking voor XS4ALL Compleet?

KPN abonnementen die in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet:

  • KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 30 juli 2012
    KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 29 oktober 2012
    KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012
    Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
    Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012

    • KPN abonnementen die niet in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet:

      Digitenne, PSTN of ISDN, KPN prepaid, het Nummerbehoud abonnement van KPN (tijdelijk nummer), de KPN Bedrijfsbundel, FlexiBel Family abonnementen, maandelijkse abonnementen en zakelijke abonnementen.

Mijn abonnementen van XS4ALL en KPN Mobiel staan niet geregistreerd op hetzelfde adres, wat nu?

Pas het factuuradres van uw mobiele abonnement aan naar het adres waar ook uw Internet van XS4ALL geregistreerd staat. Dit kunt u doen via MijnKPN. U kunt ook bellen met KPN via 0800 - 0105. Daarna kunt u zich in Mijn XS4ALL aanmelden voor XS4ALL Compleet.

Ik heb geen KPN Mobiel abonnement. Hoe kom ik in aanmerking?

Indien u kiest om een mobiel abonnement af te sluiten bij KPN. Afsluiten van een KPN mobiel abonnement kan via KPN.com/mobiel. Daarna kunt u zich aanmelden voor XS4ALL Compleet.