Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Aanmelding mislukt

Tijdens het aanmelden van een nummer wordt gecontroleerd of het abonnement geschikt is voor XS4ALL Compleet en of het nummer bij KPN geregistreerd staat. Als dit niet het geval is krijgt u dat gelijk te zien en kunt u het nummer niet aanmelden.

Als het factuuradres niet overeenkomt lukt de aanmelding wel. U krijgt dan achteraf bericht hierover. Als u het factuuradres aanpast krijgt u alsnog de voordelen.

    Welke mobiele abonnementen van KPN komen in aanmerking voor XS4ALL Compleet?

    KPN abonnementen die in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet

    KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 30 juli 2012
    KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 29 oktober 2012
    KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012
    Oude Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
    Oude Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012

    Oude abonnementen kunnen via kpn.com verlengd worden om in aanmerking te komen voor XS4ALL Compleet.

    KPN abonnementen die niet in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet

    Digitenne- PSTN of ISDN abonnementen
    KPN prepaid
    Het Nummerbehoud abonnement van KPN (tijdelijk nummer)
    KPN Bedrijfsbundels
    FlexiBel Family abonnementen
    Maandelijkse abonnementen
    Zakelijke abonnementen

    Wat moet ik doen als het factuuradres van KPN Mobiel en het aansluitadres van Internet van XS4ALL afwijken?

    Pas het factuuradres van uw mobiele abonnement aan naar het adres waar ook uw Internet van XS4ALL geregistreerd staat. Dit doet u via MijnKPN. U kunt ook bellen met KPN op 0800 - 0105. Daarna kunt u zich in Mijn XS4ALL aanmelden voor XS4ALL Compleet.

    Ik heb geen KPN Mobiel abonnement. Hoe kom ik in aanmerking?

    U komt in aanmerking als u kiest voor een mobiel abonnement bij KPN. Afsluiten van een KPN mobiel abonnement kan via kpn.com. Daarna kunt u zich aanmelden voor XS4ALL Compleet.