Aanmelding mislukt
Tijdens het aanmelden van een nummer wordt gecontroleerd of het abonnement geschikt is voor XS4ALL Compleet en of het nummer bij KPN geregistreerd staat. Als dit niet het geval is krijgt u dat gelijk te zien en kunt u het nummer niet aanmelden.
Als het factuuradres niet overeenkomt lukt de aanmelding wel. U krijgt dan achteraf bericht hierover. Als u het factuuradres aanpast krijgt u alsnog de voordelen.
Welke mobiele abonnementen van KPN komen in aanmerking voor XS4ALL Compleet?
KPN abonnementen die in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet
KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 30 juli 2012
KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 29 oktober 2012
KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012
Oude Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
Oude Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012
Oude abonnementen kunnen via kpn.com verlengd worden om in aanmerking te komen voor XS4ALL Compleet.
KPN abonnementen die niet in aanmerking komen voor XS4ALL Compleet
Digitenne- PSTN of ISDN abonnementen
KPN prepaid
Het Nummerbehoud abonnement van KPN (tijdelijk nummer)
KPN Bedrijfsbundels
FlexiBel Family abonnementen
Maandelijkse abonnementen
Zakelijke abonnementen
Wat moet ik doen als het factuuradres van KPN Mobiel en het aansluitadres van Internet van XS4ALL afwijken?
Pas het factuuradres van uw mobiele abonnement aan naar het adres waar ook uw Internet van XS4ALL geregistreerd staat.
Dit doet u via MijnKPN.
U kunt ook bellen met KPN op 0800 - 0105. Daarna kunt u zich in Mijn XS4ALL aanmelden voor XS4ALL Compleet.