Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Storingen

Er zijn op dit moment geen bekende storingen.

Geen storing, wel een probleem?

Is er geen storing op uw adres, maar heeft u wel problemen met uw XS4ALL product? Vind de oplossing via de online klantenservice. Of neem contact op met onze telefonische klantenservice via 020 398 76 66. Zakelijk? Bel: 020 398 76 56.

Gesloten meldingen

25 juni 2015 Storing Oisterwijk - Televisie van XS4ALL

gemeld door Bart op 25-06-2015, 09:04. Begintijd 08:28. Duur: Onbekend

gemeld door Bart op 25-06-2015, 09:04
begintijd: 08:28, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Oisterwijk momenteel problemen
ondervinden met televisie kijken en het maken van opnames via
Televisie van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

19 juni 2015 Storing - Televisie van XS4ALL - meerdere regio's.

gemeld door Bruno op 19-06-2015, 09:36. Begintijd 21:32. Duur: Onbekend

gemeld door Bruno op 19-06-2015, 21:36
begintijd: 21:32, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u problemen ervaren met Televisie van
XS4ALL en het opstarten van uw Televisie ontvanger en de on demand
diensten en opnames.

(Wij adviseren de ontvanger tijdelijk niet te herstarten.)

Als gevolg van deze storing kunnen in de periode 19 juni 20:00 uur tot 20 juni 00:55 opnames niet juist verwerkt/mislukt zijn.

Onze excuses voor dit ongemak.

22 mei 2015 Problemen met Opnemen

gemeld door irvin op 22-05-2015, 08:19. Begintijd 06:45. Duur: Onbekend

gemeld door irvin op 22-05-2015, 08:19
begintijd: 06:45, duur: Onbekend

Wegens een storing op het iTV platform kan het zijn dat u momenteel
geen programma's kunt opnemen. Mocht dit het geval zijn, dan krijgt u een
foutmelding te zien.

Ook kan het zijn dat de Elektronische Programma Gids (EPG) niet naar
behoren functioneert.

Technici zijn op de hoogte van het probleem en werken aan een
oplossing. Excuses voor het ongemak!

21 mei 2015 Problemen met Video On Demand diensten, opnames (spoelen).

gemeld door david op 21-05-2015, 11:30. Begintijd 18:38. Duur:

gemeld door david op 21-05-2015, 11:30
begintijd: 18:38, duur:

U kunt problemen ondervinden met het afspelen, vooruit en terugspoelen
van Video on demand items zoals pauze TV, opnames, uitzending gemist
en videotheek.

De tv-ontvangers (STB's) kunnen traag reageren of geheel vastlopen. Opnames van 22-05 tussen 05:00 en 09:30 zijn niet gelukt en kunnen helaas niet meer hersteld worden.

Onze technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

16 mei 2015 Storing - Televisie van XS4ALL - SBS9 HD

gemeld door Ysbrand op 16-05-2015, 06:49. Begintijd 16-05-2015 09:00. Duur: onbekend

gemeld door Ysbrand op 16-05-2015, 18:49
begintijd: 16-05-2015 09:00, duur: onbekend

De zender SBS9 (HD) op kanaal 720 wordt op dit moment in een lagere kwaliteit namelijk (SD) uitgezonden.
Bovendien is het niet mogelijk om voor deze zender een opname in te plannen of Begin Gemist te gebruiken.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te
verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

15 mei 2015 Storing - Televisie van XS4ALL

gemeld door Bart op 15-05-2015, 09:49. Begintijd 20:00. Duur: Onbekend

gemeld door Bart op 15-05-2015, 09:49
begintijd: 20:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u hinder ondervinden bij het vooruit
of terugspoelen van opnames op Interactieve TV. Het probleem is te
verhelpen door de tv-ontvanger opnieuw op te starten.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

12 mei 2015 Storing meerdere locaties bij opstarten - Televisie ontvanger blijft hangen op 5e bolletje/streepje - Televisie van XS4ALL.

gemeld door Bruno op 12-05-2015, 08:12. Begintijd 19:21 op 12-05-2015. Duur: Onbekend

gemeld door Bruno op 12-05-2015, 20:12
begintijd: 19:21 op 12-05-2015 , duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in meerdere locaties momenteel
problemen ondervinden met Televisie van XS4ALL. U kunt ervaren dat
tijdens het opstarten uw Televisie ontvanger blijft hangen op het
laatste streepje/bolletje.

Wij adviseren de ontvanger tijdelijk dus niet te herstarten op dit
moment.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses

11 mei 2015 Storing - Televisie van XS4ALL - regio Assen, zender tijdelijk niet beschikbaar

gemeld door Bruno op 11-05-2015, 09:24. Begintijd 21:17. Duur: Onbekend

gemeld door Bruno op 11-05-2015, 21:24
begintijd: 21:17, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in de regio Assen tijdelijk de
melding ervaren, zender niet beschikbaar, via Televisie van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses

2 mei 2015 Storing meerdere locaties - Foutcode 12 - Televisie van XS4ALL

gemeld door Chris op 02-05-2015, 10:12. Begintijd 09:39. Duur: Onbekend

gemeld door Chris op 2-05-2015, 10:12
begintijd: 09:39, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden met ontvangst (foutcode 12) van Televisie van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel
mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

1 mei 2015 Storing regio Oisterwijk - foutcode 12 via Televisie van XS4ALL

gemeld door Bruno op 01-05-2015, 07:19. Begintijd 01-05-2015. Duur: Onbekend

gemeld door Bruno op 1-05-2015, 19:19
begintijd: 01-05-2015, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in de regio Oisterwijk momenteel
problemen ondervinden met foutcode 12 en televisie kijken en het
maken van opnames via Televisie van XS4ALL.

U kunt proberen uw televisie ontvanger stroomloos te maken en opnieuw te starten.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

19 juni 2015 Onderhoud Krimpen a/d IJssel- Digitenne

gemeld door irvin op 19-06-2015, 09:01. Begintijd 01:15. Duur: 5 uur

gemeld door irvin op 19-06-2015, 09:01
begindatum: 21-06-2015
begintijd: 01:15, duur: 5 uur

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Krimpen a/d
IJssel een onderbreking ervaren met Digitenne.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

4 juni 2015 Onderhoud - Televisie van XS4ALL

gemeld door Bart op 04-06-2015, 09:42. Begintijd 11-06-2015 00:00. Duur: tot 12-06-2015 23:59

gemeld door Bart op 4-06-2015, 09:42
begindatum: 11-06-2015
begintijd: 11-06-2015 00:00, duur: tot 12-06-2015 23:59

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk een onderbreking
ervaren met Televisie van XS4ALL. Het onderhoud heeft mogelijk impact
op de beeld en geluidskwaliteit van iTV. Dit kan zich uiten in lichte
verstoringen en mogelijk kleine haperingen in het geluid.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

4 juni 2015 Onderhoud - Televisie van XS4ALL

gemeld door Bart op 04-06-2015, 09:40. Begintijd 03-06-2015 00:00. Duur: tot 04-06-2015 23:59

gemeld door Bart op 4-06-2015, 09:40
begindatum: 03-06-2015
begintijd: 03-06-2015 00:00, duur: tot 04-06-2015 23:59

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk een onderbreking
ervaren met Televisie van XS4ALL. Het onderhoud heeft mogelijk impact
op de beeld en geluidskwaliteit van iTV. Dit kan zich uiten in lichte
verstoringen en mogelijk kleine haperingen in het geluid.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

1 april 2015 Onderhoud - Televisie van XS4ALL

gemeld door Ysbrand op 01-04-2015, 07:45. Begintijd 02-04-2015 01:00. Duur: 02-04-2015 06:00

gemeld door Ysbrand op 1-04-2015, 19:45
begindatum: 02-04-2015
begintijd: 02-04-2015 01:00, duur: 02-04-2015 06:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk een onderbreking ervaren met Televisie
van XS4ALL.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te ronden indien nodig na afronding, herstart u dan uw ontvanger.

Onze excuses voor dit ongemak.

27 maart 2015 Onderhoud Amsterdam en Diemen - Televisie van XS4ALL

gemeld door Bruno op 27-03-2015, 09:06. Begintijd 04:00 op 30-03-2015. Duur: 2 uur tot 06:00 op 30-03-2015

gemeld door Bruno op 27-03-2015, 21:06
begindatum: 30-03-2015
begintijd: 04:00 op 30-03-2015, duur: 2 uur tot 06:00 op 30-03-2015

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Amsterdam en
Diemen een onderbreking ervaren met Televisie van XS4ALL.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

12 maart 2015 Onderhoud landelijk - korte onderbreking - Televisie van XS4ALL

gemeld door Bruno op 12-03-2015, 09:18. Begintijd 02:00 op 13-03-2015. Duur: tot 02:15 op 13-03-2015

gemeld door Bruno op 12-03-2015, 21:18
begindatum: 02-03-2015
begintijd: 02:00 op 13-03-2015 , duur: tot 02:15 op 13-03-2015

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk landelijk een korte
onderbreking ervaren met Televisie van XS4ALL.

De duur zal 1 seconde zijn voor de meest gebruikte 30 kanalen in SD
en HD, en zal 5 minuten onderbreking bedragen voor de overige kanalen.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

3 februari 2015 Onderhoud XS4ALL Android Webtv App - probleem na update Android 5.0 Lollipop.

gemeld door Bruno op 03-02-2015, 06:54. Begintijd 18:44. Duur: Onbekend

gemeld door Bruno op 3-02-2015, 18:54
begintijd: 18:44, duur: Onbekend

Onderhoud XS4ALL Webtv app Android.
De XS4ALL Webtv app ervaart problemen na de software update naar
versie Android (Lollipop)5.0.

Na de Anroid update kunt u de app niet meer gebruiken. Ook niet na
verwijderen of opnieuw installeren van de app via deze externe
weblink:
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.xs4all.webtv

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

25 augustus 2014 Onderhoud Rotterdam-Waalhaven - Digitenne

gemeld door Roland op 25-08-2014, 12:51. Begintijd 28-08-2014 01:00. Duur: 28-08-2014 05:00

gemeld door Roland op 25-08-2014, 12:51
begindatum: 28-08-2014
begintijd: 28-08-2014 01:00, duur: 28-08-2014 05:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Rotterdam-
Waalhaven een onderbreking ervaren met Digitenne.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

18 augustus 2014 Onderhoud Maarssen - Digitenne

gemeld door Chester op 18-08-2014, 11:24. Begintijd 01:00. Duur: 05:00

gemeld door Chester op 18-08-2014, 11:24
begindatum: 20-08-2014
begintijd: 01:00, duur: 05:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Maarssen een
onderbreking ervaren met Digitenne.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

16 augustus 2014 Onderhoud meerdere regio's - Televisie van XS4ALL

gemeld door Bruno op 16-08-2014, 02:29. Begintijd 18-08-2014 02:00. Duur: 4 uur tot 06:00 op 18-08-2014

gemeld door Bruno op 16-08-2014, 14:29
begindatum: 18-08-2014
begintijd: 18-08-2014 02:00, duur: 4 uur tot 06:00 op 18-08-2014

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in meerdere regio's
een onderbreking ervaren met Televisie van XS4ALL.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur