Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Ik zie alleen de EPG

Krijgt u enkel de EPG in beeld? Dan moet u uw TV-ontvanger opnieuw opstarten.

Resetprocedure TV-ontvanger

Type 2260 of 1853

Schakel de ontvanger uit via de knop op de achterzijde en schakel hem na 10 seconden weer in. Druk bij eerste opstartstreep kort op de standby knop van de TV- ontvanger


U krijgt het volgende scherm te zien.

  • Kies voor Terug naar fabrieksinstellingen
  • De TV- ontvanger gaat nu opnieuw opstarten en gaat terug naar de fabrieksinstellingen
  • Wacht tot de ontvanger opnieuw is opgestart en kies in het menu voor Software verwijderen
  • De STB gaat nu opnieuw opstarten en de software opnieuw ophalen.

Type 1963

Apparaat in- en uitschakelen

  • Schakel de ontvanger uit en weer aan (stroom eraf halen en weer erop zetten)
  • Bij opnieuw inschakelen van het apparaat/ inschakelen van de stroom: druk op "Menu" knop aan de voorkant van het apparaat. Let op: mogelijk nodig vaker achter elkaar de knop in te drukken
Software verwijderen en opnieuw opstarten

  • Kies voor Software verwijderen
  • De STB gaat nu opnieuw opstarten en de software opnieuw ophalen.



    Probleem niet verholpen? Bel: 020 398 76 66

    Technische ondersteuning

    Dagelijks 8:00 - 22:00 uur.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Internetvraagbaak
Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00