Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Foutcode 3 of 5

Foutcode 5 betekent dat de TV-ontvanger niet juist is opgestart, Mogelijk heeft u de TV-ontvanger en de FRITZ!Box modem niet in de juiste volgorde aangezet. De FRITZ!Box modem moet als eerste aangezet worden daarna kunt u de TV-ontvanger aanzetten. Het kan ook zijn dat uw abonnement op televsisie (nog) niet opgeleverd is.

Oplossing Foutcode 5 of foutcode 3

  1. Zet de TV-ontvanger uit met de (stekker uit het stopcontact)
  2. Zet de FRITZ!Box modem uit, wacht 10 seconden en zet de FRITZ!Box modem weer aan.
  3. Wacht tot het Power/DSL lampje op uw FRITZ!Box modem continu groen brandt.
  4. Zet de TV-ontvanger opnieuw aan (stekker in het stopcontact en druk het apparaat weer aan).

Mocht ondanks de bovenstaande werkwijze foutcode 3 of 5 zich nog steeds voordoen, kijk dan eerst ophttp://www.xs4all.nl/storingen/ of er in uw regio een internet of televisie storing is. Zo niet, neem dan contact met de helpdesk van XS4ALL op telefoonnummer: 020 398 76 66 of per mail via:http://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/.

Indien u telefonisch contact opneemt is het noodzakelijk dat u op locatie aanwezig bent waar het probleem zich voordoet.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Internetvraagbaak
Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00