Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Mijn internetverbinding is stabiel

Doorloop onderstaande stappen totdat het probleem is opgelost.

Stap 1: Controleer de bekabeling

Controleer of de kabels tussen de tv en TV-ontvanger op de volgende manier zijn aangesloten. Zorg ervoor dat de SCART- of de HDMI-kabel stevig op de poort zit aangesloten.

Is het probleem hiermee nog niet opgelost? Ga dan door met Stap 2.

Stap 2a: Gebruikt u een draadloze netwerkadapter?

Stap 2b: Gebruikt u geen draadloze verbindingsset?

  • Arcadyan en 1853

  • Schakel de ontvanger uit via de knop op de achterzijde en schakel hem na 10 seconden weer in. Druk bij eerste opstartstreep kort op de standby knop van de TV- ontvanger


  • Kies voor Terug naar fabrieksinstellingen

  • De TV- ontvanger gaat nu opnieuw opstarten en gaat terug naar de fabrieksinstellingen

    • Wacht tot de ontvanger opnieuw is opgestart en kies in het menu voor Software verwijderen
    • De STB gaat nu opnieuw opstarten en de software opnieuw ophalen.

    1963

    • Schakel de ontvanger uit en weer aan (stroom eraf halen en weer erop zetten)

    • Bij opnieuw inschakelen van het apparaat/ stroom: druk op Menu knop aan de voorkant van het apparaat. Let op: mogelijk nodig vaker achter elkaar de knop in te drukken

      • Kies voor Terug naar fabrieksinstellingen

      • De TV-ontvanger zal opnieuw opstarten.







    Klantenservice

    Nog vragen? Neem contact met ons op

    Klantenservice

    Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
    Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

    Technische ondersteuning

    Dagelijks 8:00 - 22:00 uur