Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Mijn internetverbinding hapert

Klapperende lijn (verbrekende verbinding)

Wanneer de verbinding regelmatig wegvalt is er sprake van een "klapperende lijn". Dit wegvallen kan meerdere oorzaken hebben. Controleer op het ADSL of VDSL modem of het lampje vol brandt waar sync, dsl of line bij staat. Indien dit niet het geval is probeer dan het volgende:

  • Sluit het ADSL of VDSL-modem direct aan op de binnenkomende lijn zonder een splitter ertussen, let ook op dat de telefoonlijn zo kort mogelijk is, liever niet langer dan 50 cm. Lange telefoonlijnen kunnen het signaal verzwakken. Probeer ook de kabel te vervangen met de meegeleverde DSL kabel. De kwaliteit van een bestaande kabel kan achteruitgaan of bij verandering van het signaal opeens te kort schieten.
  • Test, wanneer u een oud modem heeft liggen, een ander modem. Mochten bovenstaande suggesties niets uithalen dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk.



Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur