Mijn internetverbinding is stabiel
Doorloop onderstaande stappen totdat het probleem is opgelost.
Stap 1: Controleer de bekabeling
Controleer of de kabels tussen de tv en TV-ontvanger op de volgende manier zijn aangesloten. Zorg ervoor dat de SCART- of de HDMI-kabel stevig op de poort zit aangesloten.
Is het probleem hiermee nog niet opgelost? Ga dan door met Stap 2.

Stap 2a: Gebruikt u een draadloze netwerkadapter?
Stap 2b: Gebruikt u geen draadloze verbindingsset?
Arris, Arcadyan en 1853

- Schakel de ontvanger uit via de knop op de achterzijde en schakel hem na 10 seconden weer in. Druk bij eerste opstartstreep kort op de standby knop van de TV- ontvanger

- Kies voor Terug naar fabrieksinstellingen

- De TV- ontvanger gaat nu opnieuw opstarten en gaat terug naar de fabrieksinstellingen

-
- Wacht tot de ontvanger opnieuw is opgestart en kies in het menu voor Software verwijderen
- De STB gaat nu opnieuw opstarten en de software opnieuw ophalen.
1963
-
- Schakel de ontvanger uit en weer aan (stroom eraf halen en weer erop zetten)
- Bij opnieuw inschakelen van het apparaat/ stroom: druk op Menu knop aan de voorkant van het apparaat. Let op: mogelijk nodig vaker achter elkaar de knop in te drukken
- Kies voor Terug naar fabrieksinstellingen
- De TV-ontvanger zal opnieuw opstarten.