Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Foutcode 303/842

Foutcode 303/842 betekent dat de TV-ontvanger geen verbinding heeft met het modem.

  1. Verbinding tussen modem en TV-ontvanger

    - Heeft u de TV-ontvanger op de FRITZ!Box aangesloten met behulp van Devolo's? Haal de Devolo die op het modem is aangesloten uit het stopcontact en sluit deze na 10 seconden weer aan. Doe hetzelfde bij de Devolo bij de TV-ontvanger.

    - Heeft u de TV-ontvanger op de FRITZ!Box aangesloten met een netwerkkabel? Haal de kabel dan aan beide uiteinden uit de aansluiting. Sluit de kabel daarna weer aan op dezelfde poorten. Sluit de TV-ontvanger niet aan op de poort LAN4 van de FRITZ!Box.



  2. Lokaal netwerk
    - Haal op uw FRITZ!Box alle netwerkkabels uit de gele poorten LAN1 tot en met LAN4. Heeft u glasvezel? Laat dan de netwerkkabel in LAN1 aangesloten.
    - Sluit daarna de netwerkkabel die naar de TV-ontvanger of Devolo gaat weer aan.
    - Zet WiFi uit door op de WLAN-knop te drukken.
    - Haal uw FRITZ!Box van stroom en sluit deze na 10 seconden weer aan.
    - Na 2 minuten zet u de TV-ontvanger uit met de knop achterop of haal de TV-ontvanger van de stroom. Herstart na 10 seconden de TV-ontvanger.


  3. Herstel fabrieksinstellingen en software

    Zet de televisie en TV-ontvanger aan.
    Druk op 'Menu' op de witte afstandsbediening.
    Ga naar instellingen en druk op 'OK'.
    Druk nu 2 maal op de 'gele' knop op de witte afstandsbediening.
    Zet de opties 'Terug naar fabrieksinstellingen' en 'Software verwijderen' op 'Ja' en klik op 'Bewaar instellingen'.
    De TV-ontvanger wordt opnieuw opgestart. Dit kan maximaal 20 minuten lang duren.



  4. Werkt het nog niet?

    Neem dan telefonisch contact op met de Technische Helpdesk.