Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Foutcode -27/563

Deze foutcode betekent dat de TV-ontvanger een verkeerd IP-adres krijgt toebedeeld.

  1. Herstel fabrieksinstellingen en software

    - Zet uw TV en de TV-ontvanger aan.
    - Druk op 'Menu' op de witte afstandsbediening.
    - Ga naar instellingen en druk op 'OK'.
    - Druk nu 2 maal op de 'gele' knop op de witte afstandsbediening.
    - Zet de opties 'Terug naar fabrieksinstellingen' en 'Software verwijderen' op 'Ja' en klik op 'Bewaar instellingen'.
    - De TV-ontvanger wordt opnieuw opgestart. Dit duurt maximaal 30 minuten.



  2. FRITZ!Box herstarten
    - Herstart de FRITZ!Box door de stroomstekker uit het stopcontact te halen. Na 10 seconden kunt u de stroomstekker weer aansluiten.
    -
    Na 3 minuten is de FRITZ!Box herstart.


  3. Werkt het nog niet?

Mocht ondanks de bovenstaande werkwijze foutcode -27/563 zich nog steeds voordoen, kijk dan eerst op http://www.xs4all.nl/storingen of er in uw regio een internet of televisie storing is. Zo niet, neem dan contact met de helpdesk van XS4ALL.

Indien u telefonisch contact opneemt is het noodzakelijk dat u op locatie aanwezig bent waar het probleem zich voordoet.