Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Foutcode 2035/3025

Er een fout is opgetreden bij het afspelen van een film via On Demand of het bekijken van een opname. De oorzaak is een probleem in ons netwerk bijvoorbeeld de synchronisatie met de TV-ontvanger.

Controleer altijd eerst of er een storing of gepland onderhoud is op uw adres. Dit kan de oorzaak van foutcode 2035 zijn.
Is er geen storing? Neem dan onderstaande stappen door:

  1. Reset uw TV-ontvanger naar fabrieksinstellingen, klik hier voor de instructies.
  2. Controleer of het een seriematig opnemen probleem is?
    Komt de foutcode vaak voor bij het opnemen van de hele serie in één keer? Neem de afleveringen los van elkaar op in plaats van de hele serie in één keer.
  3. Mocht ondanks de bovenstaande werkwijze foutcode 2035 zich nog steeds voordoen, neem dan contact met de helpdesk van XS4ALL.

    Indien u telefonisch contact opneemt is het noodzakelijk dat u op locatie aanwezig bent waar het probleem zich voordoet.