Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Foutcode 2035/3025

Er een fout is opgetreden bij het afspelen van een film via On Demand of het bekijken van een opname. De oorzaak is een probleem in het netwerk van XS4ALL.

  1. Herstel fabrieksinstellingen en software

    Zet uw TV en TV-ontvanger aan.
    Druk op 'Menu' op de witte afstandsbediening.
    Ga naar instellingen en druk op 'OK'.
    Druk nu 2 keer op de 'gele' knop op de witte afstandsbediening.
    Zet de opties 'Terug naar fabrieksinstellingen' en 'Software verwijderen' op 'Ja' en klik op 'Bewaar instellingen'.
    De TV-ontvanger wordt opnieuw opgestart. Dit kan maximaal 30 minuten duren.


  2. Serieopname
    Komt de foutcode vaak voor bij het opnemen van de hele serie in één keer? Neem de afleveringen los van elkaar op in plaats van de hele serie in één keer.
  3. Werkt het nog niet?
    Mocht ondanks de bovenstaande werkwijze foutcode 2035 zich nog steeds voordoen, neem dan contact met de helpdesk van XS4ALL.

    Indien u telefonisch contact opneemt is het noodzakelijk dat u op locatie aanwezig bent waar het probleem zich voordoet.