Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Foutcode 12

  1. Zet de TV-ontvanger uit middels de knop op de achterzijde van het apparaat (in sommige gevallen stekker uit het stopcontact).
  2. Zet de FRITZ!Box modem uit.
  3. Controleer of de ethernet kabel van de TV-ontvanger in de aansluiting LAN 1,2,3 of 4 van het Fritzbox (7360 / 7369/ 7390 / 7490) is gestoken. Voor de Fritzbox 7340 is dit LAN 1 of 2.
  4. Kijk voor meer informatie over welk modem u hebt: Controleer onder geschikt voor TV bij het type modem op welke poort u de TV ontvanger moet aansluiten.
  5. Zet de FRITZ!Box modem weer aan.
  6. Wacht tot het Power/DSL lampje op uw FRITZ!Box modem continue brandt.
  7. Zet de TV-ontvanger opnieuw aan (stekker in het stopcontact en druk het apparaat aan)

De ontvanger wordt gereset. Dit kan enkele minuten duren. Als de TV-ontvanger voorbij het eerste opstart bolletje gaat, is het Foutcode 12 probleem opgelost.

Mocht ondanks de bovenstaande werkwijze foutcode 12 zich nog steeds voordoen, kijk dan eerst ophttp://www.xs4all.nl/storingen/ of er in uw regio een internet of televisie storing is. Zo niet, neem dan contact met de helpdesk van XS4ALL op telefoonnummer: 020 398 76 66 of per mail via:http://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/.

Indien u telefonisch contact opneemt is het noodzakelijk dat u op locatie aanwezig bent waar het probleem zich voordoet.



Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur