Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Instellen FRITZ!Box 7340

Dit zijn de instellingen voor een geheel nieuwe of geresette FRITZ!Box, via de wizard. Dit kan een nog niet geconfigureerd nieuw modem zijn of een modem na een uitgevoerde 'reset naar fabrieksinstellingen'. Er is ook een pagina voor het handmatig instellen van de FRITZ!Box.

Stap 1

Ga naar http://192.168.178.1 of http://fritz.box in uw webbrowser.


Selecteer 'English' en klik op 'Next'.


Stap 2


Selecteer 'Netherlands' en klik op 'Next'.


Stap 3

Selecteer het juiste Annex type (Annex A = Analoog en VDSL. - Annex B = ISDN) en klik op 'Next'. Hierna zal het modem herstarten.


Stap 4


Het rebooten van het modem zal normaal gesproken een minuut in beslag nemen. Na de reboot start het modem door naar het volgende scherm. Gebeurt dit niet na 2 minuten, klik dan op 'To Overview'.


Stap 5


Vul een wachtwoord voor de interface in. Dit wachtwoord hebt u nodig om de instellingen in het modem te kunnen wijzigen. U kunt er ook voor kiezen om geen wachtwoord te gebruiken. Dan vinkt u 'Set FRITZ!Box password now (recommended)' uit en zet u een vinkje bij 'Do not display this message about protecting the user interface again'.


Stap 6


Vul uw wachtwoord in en klik op " Log in"


Stap 7


Bij select your internet service provider kiest u voor " XS4ALL" Als u Televisie van XS4ALL gebruikt vinkt u "XS4ALL IPTV aan" Klik op "Next " om verder te gaan.


Stap 8


U krijgt nu een overzicht te zien klik op " Next" om verder te gaan.


Stap 9


De internetverbinding wordt nu ingesteld en gecontroleerd. Dit kan enige tijd in beslag nemen. Mocht de controle niet lukken dan kunt u via 'Back' de test nog een keer uitvoeren.


Stap 10


Na een succesvolle test klikt u op 'Next'.


Stap 11


Er wordt nu gevraagd of u 'Bellen van XS4ALL' wil configureren. Klik hiervoor op 'Configure New Internet Telephone Number'. Wil u dit niet klik dan op 'Exit Wizard Now'.


Stap 12

  1. Bij telephony provider selecteert u "XS4ALL"
  2. Vul bij 'Internet number' uw 10-cijferig telefoonnummer in. Let op: Gebruik hier geen spaties, leestekens of koppeltekens.
  3. Vul bij 'Password' uw wachtwoord in. Deze vindt u in de brief die u over uw telefoonnummer(s) heeft gekregen.
  4. Vink 'Insert area code for outgoing calls' aan.
  5. Vul bij Area code het 3- of 4-cijferige netnummer van uw postcodegebied in.

Klik op 'Next'.


Stap 13

U krijgt nu een overzicht te zien van uw telefoonnummer. Is dit correct, klik dan op 'Next'


Stap 14


De registratie van het telefoonnummer wordt getest. Indien u hier een foutmelding krijgt dan heeft u uw telefoonnummer of uw wachtwoord verkeerd ingevuld. Klik dan op " Back" om deze te herstellen.


Stap 15


Wanneer de telephony check succesvol is afgerond Klikt u op "Next"


Klik op 'Exit Wizard' om de Wizard te sluiten.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur