Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Ethernetverbinding werkt niet (geen dataverkeer)

  • Controleer of de netwerkkaart in uw computer is ingeschakeld, mocht deze uitgeschakeld zijn schakel deze dan in.
  • Controleer of de kabel tussen uw computer en het modem/router in orde is, eventueel zou u kunnen testen met een andere netwerkkabel.
  • Controleer of uw internetverbinding via een andere lan-poort in het modem/router wel tot stand komt
  • Zet het modem/router uit en weer aan en wacht 2 minuten. Mocht dit geen oplossing bieden controleer of de firewall software uw verbinding blokkeert, u kunt dit testen door deze tijdelijk uit te zetten.
  • Mocht dit geen oplossing bieden controleer in uw besturingssysteem de instellingen van de ethernetkaart in uw computer. De juiste instellingen zijn 'automatisch een IP-adres toewijzen' en 'automatisch DNS toewijzen'.



Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur