Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Configureren via Wizard


Installeer uw modem om gebruik te kunnen maken van alle diensten van XS4ALL. Zorgt u ervoor dat alle kabels aangesloten zijn voordat u begint.
Onderstaande instructie is geschikt voor de FRITZ!Box 7590

.


  • De FRITZ!Box gaat herstarten

    • Daarna verschijnt het scherm waarin u het wachtwoord kunt invullen

      • Deze vind u onderop het modem bij FRITZ!Box password

        • Klik op Log in na het invullen van het wachtwoord

  • Kies bij de Regional Setting voor Netherlands en klik op Next

  • Selecteer het juiste Annex type (Annex A = alle gevallen behalve bij ISDN - Annex B = ISDN) en klik op Next. Hierna zal het modem herstarten.

  • Het rebooten van het modem zal normaal gesproken 2 minuten in beslag nemen. Na de reboot start het modem door naar het volgende scherm.


Er verschijnt een Privacy Statement. Dit heeft betrekking op het automatisch data versturen naar AVM voor productverbeteringen.
U kunt zelf de keuze maken om data te delen met AVM. Klik op OK om verder te gaan

  • Het welkomstscherm verschijnt. Klik op Next om verder te gaan

  • Als de FRITZ!Box zelf een signaal detecteert, dan wordt deze stap overgeslagen.

  • Kies hier voor Connection to a DSL Line, als het om een DSL verbinding gaat

  • Kies hier voor Network access at a WAN Port (e.g. cable of fiber optic modem), als het om een Glasvezel verbinding gaat

  • Klik op Next


  • Hier kiest u voor Internet account data are required

  • Klik op Next

  • In het pulldownmenu kies je voor XS4ALL

  • Klik op Next


  • Er verschijnt een samenvatting

  • Controleer dat het vinkje aanstaat bij Check the internet connection after saving en klik op Next


  • De FRITZ!Box gaat nu zoeken naar verbinding. Dit duurt ongeveer 30 seconden.


  • Als de verbinding is gemaakt, dan verschijnt de melding The internet connection check was succesful

  • Klik op Next

  • U komt automatisch in het overzicht van telefonie.

  • Als de internetverbinding niet tot stand komt, dan verschijnt een rode balk met de melding The internet connection check failed. Make sure the DSL cable is connected properly

  • Controleer de bekabeling en probeer het opnieuw door eenmaal Back en Next te klikken