Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Geen verbinding na firmware update

Het blijkt dat bij sommige 7340 modems de verbinding wegvalt na de firmware update 06.01. In het verleden zijn enkele modems op Other internet service provider ingesteld. De oplossing is om het modem profiel van Other internet service provider te wijzigen naar XS4ALL.



Ga naar http://fritz.box of http://192.168.178.1. Indien nodig, kunt u inloggen in het modem.

Kies links voor Internet.



Kies Account Information.



Kies bij Internet Service Provider voor XS4ALL

Geef bij Type of Connection aan of u ook Televisie van XS4ALL heeft.

  • XS4ALL IPTV - Wel Televisie van XS4ALL
  • XS4ALL - Geen Televisie van XS4ALL


Klik onderaan op Apply.



Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur