Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Meer hulp en monteur bestellen

Direct hulp online

Antwoorden op uw vragen over e-mail, bellen, het instellen van uw computer, veiligheid en veel meer vindt u op onze helpdeskpagina`s

Contact met de helpdesk

Stel uw vragen per mail aan de helpdesk via het contactformulier.

Monteur komt langs

Als we het probleem met uw internetdienst niet op afstand kunnen oplossen, dan sturen wij een monteur bij u langs. Ligt de oorzaak van het probleem bij de internetverbinding of het modem, dan zijn de kosten van het monteursbezoek voor rekening van XS4ALL. 

Deze werkzaamheden vallen onder dit gratis servicebezoek:

  • (Her)installatie en configuratie: De splitter en de modem worden geÏnstalleerd en maximaal 2 computers worden aangesloten (via beschikbare, ethernetkaart of wireless PCMCIA-kaart).
  • E-mail (optioneel): Op 1 computer wordt 1 e-mailaccount voor u geconfigureerd; voor extra computers of e-mailaccounts moet u bijbetalen.
  • Bellen (optioneel): In het modem (of op 1 computer) wordt een telefoonnummer geconfigureerd met een aangesloten telefoon. Installatie van extra accounts en/of telefoons is mogelijk tegen meerprijs.
  • Test: Vanzelfsprekend wordt alles in overleg getest.
  • Aansluiting door een monteur, zie voor de werkzaamheden: https://www.xs4all.nl/internet/installatie/

Zelf een servicebezoek aanvragen

De gecertificeerde en betrouwbare Expert van Guidion komt bij u langs als u dat wenst. Voor oplossingen op het gebied van van o.a. pc's, laptops, tablets en netwerken, van hard- en software, van beveiliging en back-up systemen tot aan het netjes wegwerken van uw kabels. Voor direct hulp of meer informatie over onze diensten, bel naar 088 2000130 of bezoek de Guidion site.



Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur