Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Configureren via Wizard

Dit zijn de instellingen voor een geheel nieuwe of geresette FRITZ!Box, via de wizard. Dit kan een nog niet geconfigureerd nieuw modem zijn of een modem na een uitgevoerde 'reset naar fabrieksinstellingen'. Er is ook een pagina voor het handmatig instellen van de FRITZ!Box.




Het modem zal nu rebooten. Het duurt ongeveer 1 minuut voordat de interface weer bereikbaar is. Klik dan op To Overview.



Klik op 'Next'



Vul 2x een wachtwoord in of vink de optie 'Enable password protection for this FRITZ!Box' uit. Dit wachtwoord zal dan nodig zijn om het modem in de toekomst opnieuw te kunnen benaderen.

Klik op 'Next'


  • Selecteer 'XS4ALL'.
  • Klik op 'Next'.


Klik op 'Next'


  • De verbinding wordt nu ingesteld op PPPoA (8/48).
  • Indien de test mislukt druk dan op back en probeer het opnieuw.


Klik op 'Next'



Het ADSL gedeelte is nu ingesteld.

  • Heeft u ook Bellen van XS4ALL: Klik op 'Enter New Internet Number'
  • Heeft u dat niet: Klik op 'Exit Wizard Now'.

  • Selecteer 'XS4ALL'.
  • Vul bij 'Internet Number' uw 10 cijferig nummer in (geen spaties en/of koppeltekens).
  • Vul bij Password en Password het bijbehorende wachtwoord in. (geen spaties, hoofdletter gevoelig).
  • Laat 'Insert area code for outgoing calls' aangevinkt staan.
  • Vul bij 'Area code' het netnummer in wat bij uw postcode hoort.
  • Klik op 'Next'.

  • Selecteer 'DSL line and fixed-line Network' als u nog een vaste (KPN) lijn heeft.
  • Selecteer 'DSL line without fixed-line' als u alleen Bellen van XS4ALL heeft (dus geen KPN lijn meer heeft of deze niet wenst te gebruiken).

    Klik op 'Next'


Overzicht van de instellingen. Klik op 'Next' als deze kloppen.



Telefoonnummer wordt geregistreerd en getest.



Indien de test mislukt druk dan op 'Back' en probeer het opnieuw. Klik op 'Next'.



Klik op 'Exit Wizard Now'. Uw modem is nu volledig ingesteld en klaar voor gebruik.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur