Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Handmatig configureren

ADSL (PPPoA)


Vul in de adresbalk van uw webbrowser '192.168.178.1' of 'http://fritz.box' in en druk op enter.

Klik vervolgens op 'Internet' en daarna 'Account Information'.


  • Selecteer bij Select your Internet Service Provider XS4ALL
  • Vul uw loginnaam in, eventueel @xs4all.nl erachter. (@xs4all.nl is alleen noodzakelijke voor ADSL van KPN verbindingen)
  • Vul een wachtwoord in (hoeft niet het wachtwoord van het account te zijn)
  • Klik op Change connection settings

  • Selecteer Maintain permanently (recommended for flat rates)
  • Selecteer Via the FRITZ!Box
  • Klik op Apply

Het kan tot een paar minuten duren voordat het modem Line-sync krijgt en verbonden is met het internet.


VDSL (PPPoE)


Vul in de adresbalk van uw webbrowser '192.168.178.1' of 'http://fritz.box' in en druk op enter.

Klik vervolgens op 'Internet' en daarna 'Account Information'.


  • Kies bij Internet Service Provider voor Other Internet Service Provider
  • Klik op Connecting to a DSL Line
  • Klik op Yes bij Account Information
  • Vul bij usernaam iets@xs4all.nl in
  • Vul bij password 1234 in

  • Kies Change connection settings - Klik op Maintain permanently (recommended for flat rates)
  • Klik op Use VLAN
  • Vul bij VLAN ID 6 in
  • Klik bij DSL ATM Settings voor Set manually
  • Kies bij VPI 8 - Kies bij VCI 48
  • Klik bij Encapsulation op PPPoE
  • Klik op Apply

ADSL (RFC1483)


Vul in de adresbalk van uw webbrowser '192.168.178.1' of 'http://fritz.box' in en druk op enter.

Klik vervolgens op 'System' en daarna 'View'.


  • Kies voor Advanced View.
  • Kies Apply

  • Kies bij Internet Service Provider voor Other Internet Service Provider
  • Klik op Connecting to a DSL Line
  • Klik op No bij Account Information

  • Kies Change connection settings
  • Bij DSL ATM Settings vul je in bij:
  • VPI 0 - VCI 34 OF 35, controlleer hiervoor het abonnement!
  • Klik op Bridged (Routed Bridge Encapsulation)
  • KIik op Apply

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur