Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Reset procedures

Via de webinterface


Ga naar http://192.168.178.1 of http://fritz.box.

Klik op 'System' in het menu



Klik op 'Backup' in het menu


Klik op het tabblad 'Factory Settings'

Klik op 'Load Factory Settings'



    U wordt gevraagd of u zeker weet of u de fritzbox wilt resetten. Om te bevestigen klik 'OK'



    Ongeveer 1 a 2 minuten later is het modem gereset en kan deze opnieuw ingesteld worden. Alle instellingen die u ooit in het modem heeft aangebracht zijn nu verwijderd en alle standaard waardes zijn nu hersteld. Dit betekent dat u de instellingen voor uw internetverbinding opnieuw dient in te voeren. Dit staat op deze pagina uitgelegd.


    Via de telefoon

    Sluit een telefoontoestel aan op FON1 of FON2:

    1. Je hoort dan een kiestoon, dat klopt!
    2. Pak het toestel en typ onderstaande code in.
    3. Bel naar #991*15901590*

    Nadat het ingevoerd is hoor je na ongeveer 30 seconden een klik. De verbinding wordt vanzelf verbroken. Let op het info lampje op de Fritz!Box, deze zal gaan knipperen en kort erna gaan de andere lampjes ook uit en knipperen. Wanneer de Power/DSL (en eventueel de WLAN) lamp weer constant brandt is de reset uitgevoerd.

    Alle instellingen die u ooit in het modem heeft aangebracht zijn nu verwijderd en alle standaard waardes zijn nu hersteld. Dit betekent dat u de instellingen voor uw internetverbinding opnieuw dient in te voeren. Dit staat op deze pagina uitgelegd.

    Via de webinterface (wachtwoord vergeten)

    Je kan eventueel ook de Fritz!Box via het interface resetten als deze is beveiligd met een wachtwoord.


    1. Ga naar http://192.168.178.1 of http://fritz.box.
    2. Klik op 'Forgot your password?'

    Deze optie werkt alleen als het modem net opnieuw opgestart is, indien dit niet het geval is kan dit niet.



    Klik vervolgens op 'Restore Factory Settings'



    Het volgende scherm verschijnt. Als deze is afgerond beland u weer in het Overview scherm.

    Ongeveer 1 à 2 minuten later is het modem gereset en kan deze opnieuw ingesteld worden. Alle instellingen die u ooit in het modem heeft aangebracht zijn nu verwijderd en alle standaard waardes zijn nu hersteld. Dit betekent dat u de instellingen voor uw internetverbinding opnieuw dient in te voeren. Dit staat op deze pagina uitgelegd.

    Direct naar:

    > Storingen

    > Betalingen en facturen

    > Verhuizen

    > Overstappen

    > Opzeggen

    > InternetVraagbaak

    > Mijn XS4ALL



    Klantenservice

    Niet gevonden? Neem contact met ons op

    Klantenservice

    Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
    Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

    Technische ondersteuning

    Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

    Internetvraagbaak
    Voor al uw internet vragen

    Dagelijks 8:00 - 22:00