Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Reset procedures

Via de telefoon

Sluit een (DTMF geschikt) telefoontoestel aan op de FON1- of FON2-poort van het modem en bel naar het volgende nummer: #991*15901590* Na ongeveer 30 seconden zullen alle lampjes op het modem even gaan knipperen en is het modem gereset.

Alle instellingen die u ooit in het modem heeft aangebracht zijn nu verwijderd en alle standaard waardes zijn nu hersteld. Dit betekent dat u de instellingen voor uw internetverbinding opnieuw dient in te voeren. Dit staat op deze pagina uitgelegd.

Via de interface (zonder wachtwoord/wachtwoord is bekend


Ga naar http://192.168.178.1 of http://fritz.box.



Achtereenvolgens op Settings -> Advanced Settings -> System -> Reset


  • Klik daarna op het tabblad 'Factory Settings'
  • Klik op de knop 'Restart FRITZ!Box and Restore Factory Settings'


Klik op in het waarschuwingsvenster op OK.

Ongeveer 1 a 2 minuten later is het modem gereset en kan deze opnieuw ingesteld worden. Alle instellingen die u ooit in het modem heeft aangebracht zijn nu verwijderd en alle standaard waardes zijn nu hersteld. Dit betekent dat u de instellingen voor uw internetverbinding opnieuw dient in te voeren. Dit staat op deze pagina uitgelegd.


Via de interface (beveiligd met wachtwoord)

  • Trek de adapter van de FRITZ!Box uit het stopcontact.
  • Ga binnen 10 minuten nadat het modem is herstart naar de modempagina: http://192.168.178.1 ofhttp://fritz.box
  • Je zal dan het welkomst scherm krijgen. Klik dan op 'here'.


Klik dan in het nieuwe scherm op de knop: 'Restore Factory Settings'



Klik in de pop-up op de knop 'OK'.

Ongeveer 1 a 2 minuten later is het modem gereset en kan deze opnieuw ingesteld worden. Alle instellingen die u ooit in het modem heeft aangebracht zijn nu verwijderd en alle standaard waardes zijn nu hersteld. Dit betekent dat u de instellingen voor uw internetverbinding opnieuw dient in te voeren. Dit staat op deze pagina uitgelegd.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur