Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Alcatel LEA

Op de volgende manier sluit u uw splitter type Lea aan op het is/ra punt.


Aan de onderkant van de splitter zie je 3 RJ11 aansluitingen.

  • De linker is de binnenkomende lijn vanaf het is/ra, of vanaf het verdeelblokje bij ISDN met een NT1 S1 of S2. Bovenop de splitter boven de RJ11 aansluiting staat LINE.
  • De middelste is de aansluiting die naar de modem/router gaat. Bovenop de splitter boven de RJ11 aansluiting staat MODEM.
  • De rechter is de aansluiting die naar de telefoon toe gaat of naar de NT1. Bovenop de splitter boven de RJ11 aansluiting staat POTS of ISDN.

Heeft u maar 1 RJ11 ingang dan betreft dit het ISDN verdeeldoosje en niet de splitter.



Zo sluit u de splitter aan op een NT1 (S1 en S2). De middelste ingang hoort naar de modem/router te gaan. De kabel die eerst in de NT1 zat is nu in het verdeeldoosje aangesloten. Daarvandaan kan de kabel die in het pakket zit rechtstreeks in de linker aansluiting van de splitter. Als het een analoge aansluting betreft dan de NT1 natuurlijk voor telefoon aanzien. Heeft de klant bij analoge telefonie ook nog meerdere toestellen dan vanaf de pots of isdn (rechter uitgang) een kabel in een verdeelblokje die weer naar meerdere telefoontoestellen gaat.


Zo sluit u de splitter aan op de modem en een NT1 (S3 en hoger). De kabel uit de NT1 kan direct in de linker aansluiting van de splitter. Tussen splitter en NT1 een kabelltje uit het pakket monteren. Als het een analoge lijn betreft dan de NT1 voor telefoon aanzien. Heeft u bij analoge telefonie ook nog meerdere toestellen dan vanaf de rechter uitgang een kabel in een verdeelblokje die weer naar meerdere telefoontoestellen splitst.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur