Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Alcatel 1000 LP

Op de volgende manier sluit u uw splitter type Alcatel 1000 LP aan op het is/ra punt.



Als het kapje aan de onderkant van de splitter af gehaald wordt, ziet u de 3 RJ11 aansluitingen.

  • De linker is de aansluiting die naar de modem/router gaat. Onder de RJ11 aansluiting staat ADSL.
  • De middelste is de binnenkomende lijn vanaf het is/ra, of vanaf het verdeelblokje bij ISDN met een NT1 S1 of S2. Onder de RJ11 aansluiting staat LINE.
  • De rechter is de aansluiting die naar de telefoon toe gaat of naar de NT1. Onder de RJ11 aansluiting staat een telefoontje afgebeeld.

In bovenstaande plaatje staat het voor de duidelijkheid op het kapje maar dit heeft u niet. Als alle kabel erin zitten kan het kapje weer dicht gedaan worden en kan de splitter aan de muur worden gemonteerd, hoeft niet kan wel.

Heeft u maar 1 RJ11 ingang dan betreft dit het ISDN verdeeldoosje en niet de splitter.



Zo sluit u de splitter aan op een NT1 (S1 en S2). De linker ingang hoort naar de modem/router te gaan. De kabel die eerst in de NT1 zat is nu in het verdeeldoosje aangesloten. Daarvandaan kan de kabel die in het pakket zit rechtstreeks in de middelste aansluiting van de splitter worden geplaatst. Als het een PSTN klant is dan de NT1 natuurlijk voor telefoon aanzien. Heeft u bij analoge telefonie ook nog meerdere toestellen dan vanaf het telefoontje (rechter uitgang) een kabel in een verdeelblokje die weer naar meerdere telefoontoestellen gaat.



Zo sluit u de splitter aan op de modem en een NT1 (S3 en hoger). De kabel uit de NT1 kan direct in de middelste aansluiting van de splitter. Tussen splitter en NT1 een kabelltje uit het pakket monteren. Als het een analoge telefoon aansluiting is dan de NT1 aanzien voor een telefoon toestel. Heeft u bij analoge telefonie ook nog meerdere toestellen dan vanaf het telefoontje (rechter uitgang) een kabel in een verdeelblokje die weer naar meerdere telefoontoestellen splitst.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur