Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Configureren remote modembeheer

Wanneer de FRITZ!Box wordt geïnstalleerd via de wizard zoekt het modem automatisch contact met XS4ALL om zich aan te melden. Hierdoor kunnen wij gegevens verzamelen over de kwaliteit van uw internetverbinding. Uit deze gegevens kunnen wij niet afleiden waarvoor u uw internetverbinding gebruikt. In de toekomst zouden we deze koppeling ook kunnen gebruiken om individuele problemen op te lossen door instellingen te wijzigen. Zoals u van ons mag verwachten kunt u er juist zelf voor zorgen dat het modem geen gegevens meer achterlaat en niet te benaderen is.

Let op! Voor u instellingen wijzigt update eerst uw modem.



Vul in de adresbalk van uw webbrowser http://fritz.box of '192.168.178.1' en druk op enter. Klik in het linker menu op 'Internet'.


  1. Klik op 'Account Information'.
  2. Klik op 'Provider Services'.

Zet desgewenst de twee vinkjes uit en klik op 'Apply'

Indien u de vinkjes niet kan wijzigen heeft het modem (nog) geen contact gemaakt met XS4ALL. Pas wanneer het modem contact heeft gemaakt kunnen de vinkjes worden gewijzigd. Eerder zullen er ook geen gegevens worden achtergelaten bij XS4ALL.



Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur