Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Afgesloten, wat nu?

Wanneer sluit XS4ALL af?

Als u, ondanks betalingsherinneringen, uw factuur niet betaalt, blokkeert XS4ALL uw diensten. U kunt dan op geen van uw diensten meer inloggen.

Mijn dienst is geblokkeerd, wat moet ik doen?

Betaal het openstaande bedrag, zoals vermeld op de betalingsherinneringen, zo snel mogelijk. Zodra uw betaling is bijgeschreven wordt uw dienst dezelfde dag weer geactiveerd.
Let op: Het moment waarop wij uw betaling ontvangen hangt af van de snelheid waarmee de bank uw betaling verwerkt. Hebt u betaald, maar bent u toch afgesloten, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Ik heb nooit een factuur of betalingsherinnering ontvangen

Hebt u nooit betalingsherinneringen ontvangen, dan zijn deze waarschijnlijk naar een oud, niet-correct factuuradres verstuurd. In dat geval dient u zo snel mogelijk uw adreswijziging door te geven via het Service Centre.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur