Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Hoe kunt u betalen?

1. Via automatisch afschrijven (machtigen)

Makkelijk voor u en voor ons: u machtigt XS4ALL om het gefactureerde bedrag automatisch van uw rekening af te schrijven. U loopt zo geen risico een betaling te vergeten. U behoudt het recht een geïncasseerd bedrag binnen 56 dagen terug te boeken. Bovendien kunt u op elk moment uw online facturen inzien via het Service Centre van XS4ALL.

Machtiging aanvragen

Een machtiging vraagt u aan in ons Service Centre. Kies voor 'persoonlijke gegevens' en log in met uw loginnaam en wachtwoord. Vervolgens klikt u op 'wijzig bank- of gironummer'. Met ingang van de eerstvolgende factuur maakt u dan gebruik van automatische incasso.
Wijzigt uw rekeningnummer? Vergeet dat dan niet aan te passen. Dat kan op dezelfde pagina in het Service Centre.

2. Via de acceptgirokaart

Als u XS4ALL niet hebt gemachtigd, ontvangt u een factuur met aangehechte acceptgirokaart. Deze kunt u op twee manieren betalen:

  • Handmatig Uw rekeningnummer en het te betalen bedrag zijn meestal voorgedrukt. U hoeft dan alleen nog maar uw handtekening te zetten. Lever de volledige ingevulde en ondertekende acceptgiro tijdig in bij uw bank.
  • Via tele- of internetbankieren Kies voor een acceptgiro-overschrijving. Neem het bedrag, betalingskenmerk en rekeningnummer over van de acceptgirokaart van XS4ALL.

3. Via een periodieke overboeking

U kunt via internet- of telebankieren een periodieke overboeking instellen, zodat u elke maand automatisch hetzelfde bedrag overmaakt naar XS4ALL. Vermeld altijd uw relatienummer in de omschrijving. Een factuurnummer is niet nodig. Let op: bij de ING kunt u een periodieke overboeking voor maximaal 1 jaar instellen. Na deze periode dient u de periodieke overboeking opnieuw in te stellen.

4. Via een jaarfactuur

In veel gevallen is het mogelijk om via een jaarfactuur de rekening van XS4ALL te betalen. U betaalt dan een jaar vooruit. Neem contact op met onze Klantenservice om te bepalen of dit voor u mogelijk is.

Betalen vanuit het buitenland

Betaalt u vanuit 1 van de 33 landen die meedoen met SEPA, dan betaalt u op dezelfde manier als wanneer u vanuit Nederland betaalt.

Betaalt u vanuit een land dat niet meedoet met SEPA, ga dan als volgt te werk:

  • Het adres van onze bank: ING Bank Amsterdam Foreign Operations PO Box 1800 1000 BV Amsterdam The Netherlands
  • Het International Bank Account Number (IBAN) van XS4ALL: NL55INGB0004683839
  • De BIC-code van onze bank: INGBNL2A
  • Uw relatienummer bij XS4ALL en het factuurnummer. Hebt u in het omschrijvingsveld te weinig ruimte, vermeld dan in ieder geval uw relatienummer.

    Direct naar:

    > Storingen

    > Betalingen en facturen

    > Verhuizen

    > Overstappen

    > Opzeggen

    > InternetVraagbaak

    > Mijn XS4ALL



    Klantenservice

    Niet gevonden? Neem contact met ons op


    Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

    Klantenservice

    Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
    Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


    Internetvraagbaak:
    020 398 70 07

    Voor al uw internet vragen

    Dagelijks 8:00 - 22:00

    Technische ondersteuning

    Dagelijks 8:00 - 22:00 uur