Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Service Centre FAQ

Wat is het Service Centre?

Via het Service Centre van XS4ALL kunt u online allerlei eigenschappen van uw abonnement wijzigen. Het Service Centre is een uitgebreide digitale Doe-Het-Zelf winkel. Het Service Centre biedt allerlei mogelijkheden, zoals het beheren van uw e-mailadressen, het automatisch laten beantwoorden van e-mail (als u bijvoorbeeld op vakantie bent), het installeren van een spamfilter of het downloaden van anti-virus software.

Waar vind ik het Service Centre?

U vindt het Service Centre op https://service.xs4all.nl/
Het Service Centre staat in een beveiligde omgeving, te herkennen aan de -s- achter http. Die s staat voor 'Secure'. De volledige betekenis van https is 'Secure Hyper Text Transfer Protocol'.

Hoe log ik in op het Service Centre?

Om in het Service Centre te komen, moet u eerst uw loginnaam en het bijbehorende wachtwoord invoeren. Dit is het deel voor het apestaartje van uw oorspronkelijke e-mail adres. Inloggen met een e-mailadres kan niet.
Bij het e-mail adres helpdesk@xs4all.nl is de loginnaam dus helpdesk. Het wachtwoord hebt u ofwel ooit zelf opgegeven, toen u zich aanmeldde voor een inbel- of ADSL-abonnement bij XS4ALL, of van gekregen bij uw aanmelding voor een zakelijke hostingdienst.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Zie het antwoord op deze vraag in het Service Centre, alwaar u een nieuw wachtwoord kunt aanvragen.

Ben ik de enige die in het Service Centre wijzigingen kan aanbrengen?

Ja. U bent de enige die in kunt loggen op het Service Centre met uw loginnaam. U bent immers de enige met het juiste wachtwoord.

Zijn er kosten verbonden aan wijzigingen in het Service Centre?

De meeste mogelijkheden zijn bij de service van XS4ALL inbegrepen. Echter, er zijn enkele mogelijkheden die extra geld kosten, zoals het aanvragen van meer dan twee telefoonnummers. Daarom is het extra belangrijk dat alleen de eigenaar van het abonnement de wijzigingen kan doorvoeren.

Hoe activeer ik het spamfilter?

Zie de spamfilter FAQ

Hoe stel ik e-mailadressen en mailboxen in?

Deze maakt u aan in het Service Centre. Ga naar 'Emailadressen aanmaken of wijzigen'. Wanneer u een e-mailadres wilt toevoegen aan een bestaand account, klik dan op 'Wijzig' en voeg daar het gewenste e-mailadres in. Wanneer de door u gekozen naam al bestaat krijgt u hier een melding over.

Wilt u een nieuwe mailbox aanmaken, voer dan de naam van een nieuwe mailbox in en klik op 'Nieuw'. U krijgt een wachtwoord, onthoud deze of schrijf het op, en klik op 'OK'. U kunt uw wachtwoord ook weer wijzigen in een door uzelf gewenst wachtwoord.

Als de mailbox is aangemaak kuntt u er nieuwe aliassen aan toevoegen. Lees hier meer over op deze pagina.

Heeft u een eigen domeinnaam dan selecteert u eerst uw domeinnaam en daarna kunt u er aliassen aan toevoegen.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur