Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Opzeggen en advies

Denkt u erover uw abonnement bij XS4ALL op te zeggen? Bel met onze klantenservicemedewerkers. Wij kunnen telefonisch uw wensen bespreken en uitvoeren.

Bel met 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 – 20.00 en zaterdag van 10.00 – 17.00)

Waarom XS4ALL?

  • Beste aanbieder Alles-in-1 (Consumentenbond, augustus 2013)
  • Laagste storingspercentage van Nederland
  • Kennis en ervaring sinds 1993
  • Internet meer dan 20x als beste getest (ProviderMonitor Consumentenbond)

Verhuizen

U kunt uw bestaande internetaansluiting meeverhuizen naar uw nieuwe adres. Wij zorgen dat de aansluiting op uw oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op uw nieuwe adres wordt geactiveerd.

Geef uw verhuizing aan ons door.

Wat kunt u zelf online regelen:

  • Uw belabonnement wijzigen
  • Uw belabonnement opzeggen
  • Extra zenderpakketten aanvragen en opzeggen
  • Extra TV-ontvangers bestellen of opzeggen
  • Pack opzeggen
  • Basic of Advanced Website opzeggen
  • Basic of Advanced Business Mail opzeggen
  • Mailinglijst opzeggen


    Online opzeggen van Internet, TV, pakket of andere dienst

    Wilt u online uw abonnement voor Internet eventueel in combinatie met Bellen en/of Televisie opzeggen? Als u dit contactformulier invult, dan nemen we telefonisch contact met u op en lopen de opzegging met u door. U kunt ons ook zelf bellen: 020-3987 540 (werkdagen van 8.00 – 20.00 en zaterdag van 10.00 – 17.00)

    Veelgestelde vragen

    Wat is de einddatum van mijn abonnement?

    Door in te loggen op de pagina Contract info kunt u zien tot wanneer uw contract loopt. Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.

    Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

    Als de contractperiode verlopen is, kunt u opzeggen. De opzegtermijn is dan 1 maand. Als u bijvoorbeeld op 15 januari opzegt, eindigt de overeenkomst op 16 februari. Als moment van opzegging geldt de datum waarop XS4ALL uw opzegging ontvangen heeft.

    Uitzondering: Bellen en extra zenderpakketten voor Interactieve Televisie kunnen na de contractperiode per direct worden opgezegd.

    Wat is de contractsperiode van mijn abonnement?

    • Internet / Glasvezel: contractduur van minimaal 12 maanden.
    • Bellen: contractduur van minimaal 2 weken na de aansluitdatum.
    • Televisie: contractduur van minimaal 12 maanden.
    • Internet Onderweg: contractduur van minimaal 1 maand.
    • Extra TV-pakketten: contractduur van minimaal 1 maand.
    • Pack: geen contract voor een bepaalde tijd.

    Kan ik mijn abonnement opzeggen voordat de contractsperiode geëindigd is?

    Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractsperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.

    Hoe kan ik zelf overstappen naar een andere provider?

    Om zelf over te stappen naar een andere provider hebt u een overstap-ID nodig. Met dit persoonlijke nummer verloopt de overstap snel en succesvol.

    Direct uw overstap-ID aanvragen

    Kan ik mijn e-mailadres houden als ik overstap naar een andere provider?

    Als u uw internetverbinding opzegt, kunt u Pack gewoon behouden voor €15,25 per maand. U kunt daarmee uw e-mailadressen blijven gebruiken, maar ook andere diensten zoals Bellen en het veiligheidspakket bijvoorbeeld.

    • 5 XS4ALL e-mailboxen met elk 10 e-mailadressen, (met IMAP en POP) en Secure Webmail
    • XS4ALL Spamfilter: uw mailbox(en) 99% spamvrij
    • Veiligheidspakket, Virusscanner en Firewall
    • InternetVraagbaak: stel al uw vragen over internetgebruik en toepassingen, 7 dagen per week
    • 10 GB schijfruimte, voor documenten of bijvoorbeeld uw website: http://loginnaam.home.xs4all.nl
    • Helpdesk: 7 dagen per week technische ondersteuning bij problemen
    • XS4ALL Nieuwsbrief: maandelijks interessante ontwikkelingen, tips en updates
    • Pack-abonnementsprijs: €15,25 per maand

    Let op: Pack is inbegrepen bij uw internet- of glasvezelabonnement. U kunt Pack dus niet apart opzeggen, als u uw internet- of glasabonnement behoudt.

    Wanneer kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    U kunt uw aanvraag voor (een overstap naar) XS4ALL-abonnementen annuleren tot 14 dagen na de overeenkomstbevestiging van uw aanvraag, of de ontvangst van gekochte apparatuur. Bel hiervoor onze Klantenservice via 020 398 76 66 (lokaal tarief) op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur, of op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur.

    Is uw annuleringstermijn verstreken en wilt u uw abonnement opzeggen? Dan kunt u het beste ook de klantenservice bellen, of anders naar het online opzegformulier gaan.

    Hoe zeg ik het abonnement op na overlijden van de contractant?

    Voor vragen over opzeggen bij overlijden belt u de Afdeling Opzeggingen op 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur). Wij hebben ook een akte van overlijden nodig. Stuur deze per e-mail naaropzeggingen@xs4all.nl of per post naar postbus 1848 1000 BV Amsterdam t.a.v. de Afdeling Opzeggingen.

    Direct naar:

    > Storingen

    > Betalingen en facturen

    > Verhuizen

    > Overstappen

    > Opzeggen

    > InternetVraagbaak

    > Mijn XS4ALL



    Klantenservice

    Niet gevonden? Neem contact met ons op


    Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

    Klantenservice

    Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
    Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


    Internetvraagbaak:
    020 398 70 07

    Voor al uw internet vragen

    Dagelijks 8:00 - 22:00

    Technische ondersteuning

    Dagelijks 8:00 - 22:00 uur