Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Ik kan niet mailen

Als u plotseling geen e-mail meer kunt ontvangen of versturen, volg dan de volgende stappen.

  • Controleer of u nog probleemloos kunt surfen in uw browser zoals Firefox of Safari. Kunt u niet meer surfen, dan hebt u geen verbinding meer. Volg dan de tips bij: Probleem met uw verbinding oplossen.
  • Controleer de instellingen van uw e-mailprogramma op de helppagina's.
  • Heeft iemand u een bericht met attachment gestuurd? Sommige e-mailprogramma's laten niet zien hoe groot het bericht is dat wordt binnengehaald, zodat het lijkt of het e-mailprogramma niets doet bij het ophalen van een grote mail. U kunt dit vaak zien onder in beeld van het e-mail programma als een balkje zich langzaam vult.
  • Controleer of uw mailbox vol is. Als het e-mailprogramma de mail niet verwijdert uit uw mailbox bij XS4ALL, nadat de e-mail is opgehaald, kan uw mailbox volraken. Verwijder berichten met Secure Webmail en/of verander de instelling 'Leave mail on server' in uw e-mailprogramma.
  • Controleer of er een e-mailstoring is op de storingspagina's

TIP: Voor grotere mailboxen van 1.5 GB: ga naar het Service Centre en zet het XS4ALL Spamfilter aan. Uw mailboxcapaciteit wordt dan automatisch vergroot.



Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur