Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

iPad (iOS 11.x)

Deze uitleg is voor een iPad met iOS 11.x
Als uw iPad niet verbonden is met uw XS4ALL modem, kunnen wij niet garanderen dat het mailverkeer goed verloopt. Een andere provider kan het verkeer namelijk blokkeren.

Om optimaal van IMAP gebruik te maken, raden we aan om ook uw andere apparatuur (Mac, PC of laptop) in te stellen op IMAP. Hiermee voorkomt u dat eventuele nieuwe berichten al opgehaald worden door de POP verbinding.

  • Kies vanaf het Home-scherm voor Instellingen (Settings)

  • Kies voor Accounts en wachtwoorden (Accounts & Passwords)

  • Kies voor Anders (Other)

  • Kies Voeg mailaccount toe (Add E-mail account)

  1. Vul de velden Naam, E-mail, Wachtwoord en Beschrijving in.
  2. Kies voor Volgende

  • Vul voor IMAP de velden Hostnaam, Gebruikersnaam en Wachtwoord in en scroll verder naar beneden

  1. Vul voor SMTP de velden Hostnaam, Gebruikersnaam en Wachtwoord in.
  2. Kies voor Volgende

  • Kies voor Bewaar

  • Het E-mail account is nu toegevoegd aan de iPad.
    Om u mail te bekijken klik op het Mail icoontje