Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Mail voor iPad (IMAP)

Indien uw iPad niet verbonden is met uw XS4ALL modem kunnen wij niet garanderen dat het mailverkeer goed verloopt, doordat een andere provider het verkeer kan blokkeren.

Om optimaal van IMAP gebruik te maken is het raadzaam ook uw andere apparatuur (Mac, PC of laptop) ook in te stellen op IMAP. Hiermee voorkomt dat eventuele nieuwe berichten al opgehaald worden door de POP verbinding.


Kies vanaf het Home-scherm voor 'Instellingen' (Settings)



Kies voor 'E-mail, contacten, agenda¬’s (Mail, Contacts, Calender)



Kies voor 'Voeg account toe…’ (Add E-mail Account)



Kies voor 'Anders' (Other)



Kies 'Voeg mailaccount toe' (Add E-mail account)


  1. Vul de velden Naam, E-mail, Wachtwoord en Beschrijving in.
  2. Kies voor 'Volgende'



Vul voor IMAP de velden Hostnaam, Gebruikersnaam en Wachtwoord in en scroll verder naar beneden


  1. Vul voor SMTP de velden Hostnaam, Gebruikersnaam en Wachtwoord in.
  2. Kies voor 'Volgende'


Kies voor ‘Bewaar’



Het E-mail account is nu toegevoegd aan de iPad.



Kies op het Home-scherm voor Mail.

Door 'Alle Inkomende' te kiezen worden alle berichten van alle ingestelde accounts in één overzicht weergegeven.




Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur