Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Outlook voor Windows XP - SMTP authenticatie instellen

  • Selecteer bij het menu 'Extra' (Tools) de optie 'E-mailaccounts' (Mailaccounts).
  • Selecteer de optie 'Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen' en klik op 'Volgende' (Next).
  • Selecteer uw emailaccount en klik op 'Wijzigen...' (Change). Klik op de knop 'Meer instellingen...' (More Settings...).

  • Selecteer het tabblad 'Server voor uitgaande e-mail' (Outgoing Server).
  • Vink 'Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist' (My Outgoing server (SMTP) requires authentication) aan.
  • Vink de optie 'Dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende e-mail' (Use same settings as my incoming mailserver) aan.
  • Klik op 'OK'. Klik op 'Volgende ' (Next) en dan op 'Voltooien' (Finish)

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur