Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Outlook Express 6 instellen - SMTP Authenticatie


Selecteer onder het menu 'Extra' (Tools) de optie 'Accounts'. Ga hier naar het tabblad 'e-mail' (Mail).

Klik vervolgens het gewenste e-mailaccount aan en klik dan op de knop 'Eigenschappen' (Properties). Ga hier naar het tabblad 'Servers'. Onder de tekst 'Server voor uitgaande e-mail' moet de optie 'Voor deze server is verificatie vereist' (SMTP server requires authentication) aangevinkt worden. Klik op de knop 'Instellingen' (Settings).



Vink 'Aanmelden met' (Log on using) aan. Vul bij 'Accountnaam' uw loginnaam in en bij 'Wachtwoord' (Password) uw wachtwoord. Vink 'Wachtwoord onthouden' aan. Sluit het venster door op 'OK' te klikken. Sluit het venster door op 'Toepassen' en daarna op 'OK' te klikken.


Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur