Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Wat doet XS4ALL?

XS4ALL beschouwt een poortscan als de aankondiging van een inbraak. Het verbod op poortscannen is daarom opgenomen in de Algemene Voorwaarden. XS4ALL houdt haar netwerk in de gaten en grijpt zonodig in.

Waarschuwing

XS4ALL stuurt eventuele waarschuwingen over internetmisbruik altijd per e-mail naar uw beheeraccount. Ook wanneer XS4ALL constateert dat uw systeem misbruikt wordt, ontvangt u een waarschuwing.
Constateert XS4ALL dat uw computer overlast veroorzaakt, dan kan XS4ALL tijdelijk uw verbinding blokkeren. Dit om het netwerk en uw computer te beschermen tegen verder misbruik. Deze beperking blijft van kracht totdat u de nodige maatregelen heeft genomen en de overlast is gestopt. Secure Webmail is altijd bereikbaar via https://webmail.xs4all.nl?org=website, ook wanneer XS4ALL eventueel uw internetverbinding blokkeert.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur