Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Storingen

Er zijn op dit moment geen bekende storingen.

Geen storing, wel een probleem?

Is er geen storing op uw adres, maar heeft u wel problemen met uw XS4ALL product? Vind de oplossing via de online klantenservice. Of neem contact op met onze telefonische klantenservice via 020 398 76 66. Zakelijk? Bel: 020 398 76 56.

Gesloten meldingen

7 juni 2015 Storing - Bellen van XS4ALL - Wijzigen gegevens momenteel niet mogelijk

gemeld door Chris op 07-06-2015, 08:59. Begintijd 08:55. Duur: Onbekend

gemeld door Chris op 7-06-2015, 08:59
begintijd: 08:55, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing is het momenteel niet mogelijk om wijzigingen aan te
brengen in het Service Centre en VoIP Selfcare.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel
mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

6 mei 2015 Storing - Bellen van XS4ALL - inloggen voip-selfcare.xs4all.nl

gemeld door Bruno op 06-05-2015, 05:50. Begintijd 17:49. Duur: Onbekend

gemeld door Bruno op 6-05-2015, 17:50
begintijd: 17:49, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing is het momenteel niet mogelijk om
wijzigingen aan te brengen in het VoIP Selfcare via de weblink:
https://voip-selfcare.xs4all.nl of om uw wachtwoord aan te passen van XS4ALL Bellen.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

19 maart 2015 Storing - Bellen van XS4ALL - storing wijzigen gegevens en Voip Selfcare

gemeld door Bruno op 19-03-2015, 09:16. Begintijd 21:02. Duur: onbekend

gemeld door Bruno op 19-03-2015, 21:16
begintijd: 21:02, duur: onbekend

Als gevolg van een storing is het momenteel niet mogelijk om in te
loggen of wijzigingen aan te brengen in het VoIP Selfcare of om uw
bellen wachtwoord of pincode aan te passen via https://wachtwoord.xs4all.nl/reset

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

16 maart 2015 Storing - VoIP Selfcare - XS4ALL

gemeld door Bruno op 16-03-2015, 05:25. Begintijd 17:24 op 16-03-2015. Duur: onbekend

gemeld door Bruno op 16-03-2015, 17:25
begintijd: 17:24 op 16-03-2015, duur: onbekend

Als gevolg van een storing in het VoIP Selfcare (https://voip-
selfcare.xs4all.nl) kunt u een foutmelding ervaren bij het benaderen
van de site.
U kunt het kostenoverzicht dus tijdelijk niet bekijken of andere
wijzigen doorvoeren.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

4 februari 2015 Storing - Bellen van XS4ALL - Wijzigen wachtwoord momenteel niet mogelijk

gemeld door Rudie op 04-02-2015, 10:19. Begintijd . Duur:

gemeld door Rudie op 4-02-2015, 10:19
begintijd: , duur:

Als gevolg van een storing is het momenteel niet mogelijk om
wijzigingen aan te brengen in de VoIP Selfcare.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

9 januari 2015 Storing - Bellen van XS4ALL - Wijzigen wachtwoord momenteel niet mogelijk

gemeld door Jasper op 09-01-2015, 01:11. Begintijd 08:00. Duur: Onbekend

gemeld door Jasper op 9-01-2015, 13:11
begintijd: 08:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing is het momenteel niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de VoIP Selfcare.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL
We verzoeken u om het meerdere malen te proberen omdat dit wel tot het gewenste resultaat kan leiden.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

8 januari 2015 Storing - Bellen van XS4ALL - VoIP Selfcare is niet bereikbaar

gemeld door Jasper op 08-01-2015, 08:59. Begintijd 08:00. Duur: Onbekend

gemeld door Jasper op 8-01-2015, 08:59
begintijd: 08:00, duur: Onbekend

Door een storing is het momenteel niet mogelijk om in te loggen in de
VoIP-Selfcare van XS4ALL.

Onze technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

Excuses voor de overlast.

12 december 2014 Storing - Bellen van XS4ALL - Wijzigen gegevens momenteel niet mogelijk

gemeld door Bruno op 12-12-2014, 07:37. Begintijd 19:34. Duur: Onbekend

gemeld door Bruno op 12-12-2014, 19:37
begintijd: 19:34, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing is het momenteel niet mogelijk om
wijzigingen aan te brengen in het Service Centre en VoIP Selfcare.

Ook het wijzigen van telefonie wachtwoorden, maar ook andere wijzigingen zoals bellen bestellen, muteren (wijzigen) en opzeggen van telefonienummers zijn in storing.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

27 november 2014 Geen geluid tijdens telefoongesprek.

gemeld door Marcel op 27-11-2014, 01:11. Begintijd . Duur: Onbekend

gemeld door Marcel op 27-11-2014, 13:11
begintijd: , duur: Onbekend

Incidenteel kan het voorkomen dat na het oppakken van een
telefoongesprek, via Bellen van XS4ALL, beide partijen elkaar niet
kunnen horen. Een volgend gesprek gaat wel gewoon goed.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een spoedige oplossing.

Onze excuses voor dit ongemak.

12 november 2014 Storing Telefonie van XS4ALL

gemeld door Tim op 12-11-2014, 12:54. Begintijd 12-11-2014 12:54. Duur:

gemeld door Tim op 12-11-2014, 12:54
begintijd: 12-11-2014 12:54, duur:

Als gevolg van een storing kunt u problemen ervaren met telefonie.
Onze technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.

11 mei 2015 Onderhoud Voicemail - Bellen

gemeld door Bart op 11-05-2015, 01:11. Begintijd 0:00. Duur: 4:00

gemeld door Bart op 11-05-2015, 13:11
begindatum: 13-05-2015
begintijd: 0:00, duur: 4:00

Als gevolg van gepland onderhoud zijn voicemail berichten van 0:00 tot 4:00 niet beschikbaar.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

5 maart 2015 Onderhoud - VoIP Selfcare omgeving

gemeld door Bora Okyay op 05-03-2015, 12:12. Begintijd 00:00. Duur: 10:00

gemeld door Bora Okyay op 5-03-2015, 00:12
begindatum: 05-03-2015
begintijd: 00:00, duur: 10:00

Update: Een aantal van onze klanten dient de browsercache te verwijderen teneinde het inlogscherm voor de Voip Self Care Center omgeving weer naar voren te krijgen.

Hoe u dit doet voor uw type browser ziet u aan de hand van de volgende servicepagina:
https://www.xs4all.nl/klantenservice/internet/modem-niet-benaderbaar/

Als gevolg van gepland onderhoud is de Voip-Selfcare omgeving
tijdelijk niet beschikbaar.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

4 februari 2015 Onderhoud - Bellen

gemeld door sietske op 04-02-2015, 07:36. Begintijd 04-02-2015 23:00. Duur: 04-02-2015 23:15

gemeld door sietske op 4-02-2015, 19:36
begintijd: 04-02-2015 23:00, duur: 04-02-2015 23:15

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk tussen 23.00 - 23.15
geen uitgaande telefoongesprekken opzetten. Gesprekken die voor 23.00
opgebouwd zijn zullen niet onderbroken worden.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

4 april 2014 Spoedonderhoud - Bellen van XS4ALL - Voip Self Care

gemeld door sietske op 04-04-2014, 10:11. Begintijd 04-04-2014 10.00. Duur: 04-04-2014 12.30

gemeld door sietske op 4-04-2014, 10:11
begintijd: 04-04-2014 10.00, duur: 04-04-2014 12.30

Als gevolg van spoedonderhoud aan het Voip Self Care platform is het
momenteel niet mogelijk om in te loggen via
https://voip-selfcare.xs4all.nl/. Hierdoor is het ook niet mogelijk om wijzigen aan uw Bellen abonnement aan te brengen zoals het veranderen van wachtwoorden en het instellen van welkomstteksten en dergelijke.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk
af te ronden.

Onze excuses voor het ongemak.

6 maart 2014 VoIP-Selfcare vannacht niet bereikbaar

gemeld door Wouter op 06-03-2014, 11:54. Begintijd 22:00. Duur: 6 uur

gemeld door Wouter op 6-03-2014, 11:54
begindatum: 06-03-2014
begintijd: 22:00, duur: 6 uur

Als gevolg van onderhoud kunt u in de nacht van 6 op 7 maart tussen
22:00u en 04:00u geen gebruik maken van het VoIP-Selfcare. Tevens
zullen administratieve wijzigingen, die u in deze tijdsperiode aan uw
bellenabonnement doorvoert, pas in de ochtend van 7 maart verwerkt worden.

Dit onderhoud is puur administratief en zal het opzetten of ontvangen
van telefoongesprekken niet beïnvloeden.

Onze excuses voor het ongemak.

7 februari 2014 Onderhoud- Bellen van XS4ALL - voicemail naar e-mail notifcatie berichten onderhoud.

gemeld door Bruno op 07-02-2014, 08:21. Begintijd 20:11. Duur: onbekend

gemeld door Bruno op 7-02-2014, 20:21
begintijd: 20:11, duur: onbekend

Vanwege onderhoud kunt u mogelijk problemen ervaren via XS4ALL bellen
voicemail naar e-mail notificatie berichten te ontvangen.

Ik adviseer u daarom te bellen via (*#)1233 en dan de
voicemailberichten af te luiseren. Uiteraard kunt u ook tijdelijk
inloggen via https://voip-selfcare.xs4all.nl om zo te controleren op
nieuwe berichten.
Onze excuses hiervoor.

Onze technici werken hard dit onderhoud en de verstoring zo spoedig
mogelijk af te ronden.

18 november 2013 Onderhoud - Bellen van XS4ALL

gemeld door Jelle op 18-11-2013, 03:18. Begintijd 00:00. Duur: 4 uren

gemeld door Jelle op 18-11-2013, 15:18
begindatum: 19-11-2013
begintijd: 00:00, duur: 4 uren

In de nacht van dinsdag 19 november zal XS4ALL tussen 00:00 en 04:00 uur werkzaamheden uitvoeren aan het 'Bellen van XS4ALL' platform. Tijdens dit onderhoud kunnen er geen internationale telefonie gesprekken opgezet worden en is aanvragen en wijzigen van 'Bellen van XS4ALL' diensten niet mogelijk.

Mocht u desondanks na afloop van dit onderhoud nog geen werkende
telefonie verbinding ervaren, dan adviseren wij om uw modem/router
1 minuut uit zetten en na 1 minuut weer in te schakelen.

Onze excuses voor het ongemak.

23 oktober 2013 Bellen van XS4ALL - Aanvragen en wijzigen niet mogelijk, tevens is de voicemail dienst niet beschikbaar

gemeld door Jelle op 23-10-2013, 07:32. Begintijd 22:05. Duur: 8 uur

gemeld door Jelle op 23-10-2013, 19:32
begindatum: 22-10-2013
begintijd: 22:05, duur: 8 uur

Als gevolg van noodzakelijk onderhoud t.b.v. 'Bellen van XS4ALL' kunt
u op woensdag 23 oktober vanaf 22:05 tot en met donderdag 24 oktober
06:00 uur geen wijzigingen aanbrengen in het Voip Selcare of Service
Centre voor de dienst 'Bellen van XS4ALL'. Tevens is het tijdens dit
onderhoud niet mogelijk om voicemail berichten in te spreken of te
beluisteren.

Onze excuses voor het ongemak.

11 juli 2013 Bellen van XS4ALL onderhoud

gemeld door Wouter op 11-07-2013, 02:12. Begintijd 0:00. Duur: 4 uur

gemeld door Wouter op 11-07-2013, 02:12
begindatum: 11-07-2013
begintijd: 0:00, duur: 4 uur

In verband met noodzakelijk onderhoud aan het 'Bellen van XS4ALL'
platform, kunt u tussen 00:00 en 4:00 uur mogelijk problemen
ondervinden met het opzetten van telefoongesprekken of het wijzigen
van uw abonnement. Wij adviseren u om voor noodgevallen een
mobiele telefoon achter de hand te houden.

Mocht u na afloop van dit onderhoud nog geen werkende telefonie
verbinding ervaren, dan adviseren wij om uw modem/router 1 minuut
uit zetten en na 1 minuut weer in te schakelen.

Onze excuses voor het ongemak.

6 juli 2013 Bellen van XS4ALL - Spoedonderhoud

gemeld door Jelle op 06-07-2013, 09:52. Begintijd 23:00. Duur: 30 min

gemeld door Jelle op 6-07-2013, 21:52
begindatum: 06-07-2013
begintijd: 23:00, duur: 30 min

In verband met noodzakelijk spoed onderhoud aan het 'Bellen van
XS4ALL' platform, kunt u mogelijk tussen 23:00 en 23:30 uur niet
uitgaand telefoneren of inkomende telefoongesprekken ontvangen. Wij
adviseren u om voor noodgevallen een mobiele telefoon achter de hand
te houden.

Mocht u na afloop van dit onderhoud nog geen werkende telefonie
verbinding ervaren, dan adviseren wij om uw modem/router 1 minuut
uit zetten en na 1 minuut weer in te schakelen.

Onze excuses voor het ongemak.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur