Registratie controleren
Om gebruik te kunnen maken van uw Bellen van XS4ALL telefoonnummer met uw normale telefoontoestel dient u het desbetreffende telefoonnummer in uw Fritzbox modem te programmeren. Op deze pagina vindt u de stappen om te controleren of uw telefoonnummer goed geregistreerd is.

U krijgt meteen op de eerste pagina een overzicht te zien van de Fritzbox.
Onder het kopje 'Connection Information' kunt u zien of uw internet goed werkt (een groen bolletje achter 'internet') en of uw telefoonnummer(s) geregistreerd zijn (een groen bolletje voor elk ingesteld telefoonnummer).
Indien u een grijs bolletje bij 'internet' heeft staan heeft u geen werkende internetverbinding. Uw Bellen van XS4ALL heeft een internetverbinding nodig om te kunnen werken.
Als u een werkende internet verbinding heeft en een grijs bolletje voor een telefoonnummer heeft staan is dat telefoonnummer niet geregistreerd. U kunt dan geen gesprekken ontvangen, of gesprekken voeren met dit nummer. Dit kan veroorzaakt worden door een verkeerd ingevuld wachtwoord en/of telefoonnummer.
Wachtwoord wijzigen
- Ga naar mijn.xs4all.nl en log in met gebruikersnaam en wachtwoord
- Klik op Ga verder naar bellen
- In het midden van de pagina ziet u uw telefoonnummers staan. Klik op het telefoonnummer waarvan u het wachtwoord wilt wijzigen.
- U krijgt nu een overzicht bij dat telefoonnummer te zien. Klik bij wachtwoord voor Bellen op Wijzig.
- Vul een wachtwoord in van vijf tot acht tekens, waarvan minimaal twee van deze speciale karakters: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 - _ . ! ~ * ' ( ) Neem geen bestaande woorden, maar een combinatie van hoofdletters, kleine letters, cijfers en de bovenstaande tekens. Een voorbeeld van een goed wachtwoord: TYH-a87.
- Vul uw nieuw gekozen wachtwoord nogmaals in bij Bevestig wachtwoord.
- Klik op Doorgaan.
- Het kan tot 15 minuten duren voordat uw nieuwe wachtwoord actief is.