Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Registratie controleren

Om gebruik te kunnen maken van uw Bellen van XS4ALL telefoonnummer met uw normale telefoontoestel dient u het desbetreffende telefoonnummer in uw Fritzbox modem te programmeren. Op deze pagina vindt u de stappen om te controleren of uw telefoonnummer goed geregistreerd is.



U krijgt meteen op de eerste pagina een overzicht te zien van de Fritzbox.

Onder het kopje 'Connection Information' kunt u zien of uw internet goed werkt (een groen bolletje achter 'internet') en of uw telefoonnummer(s) geregistreerd zijn (een groen bolletje voor elk ingesteld telefoonnummer).

Indien u een grijs bolletje bij 'internet' heeft staan heeft u geen werkende internetverbinding. Uw Bellen van XS4ALL heeft een internetverbinding nodig om te kunnen werken.

Als u een werkende internet verbinding heeft en een grijs bolletje voor een telefoonnummer heeft staan is dat telefoonnummer niet geregistreerd. U kunt dan geen gesprekken ontvangen, of gesprekken voeren met dit nummer. Dit kan veroorzaakt worden door een verkeerd ingevuld wachtwoord en/of telefoonnummer. Zie: Wachtwoord wijzigen.



Klantenservice

Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur