Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

Vragen mag altijd, hier vindt u antwoorden

VoIP Selfcare - Instellingen

Inloggen

Klik hier om naar de VoIP Selfcare te gaan
  • Vul bij Telefoonnummer uw 10 cijferige telefoonnummer in.

  • Vul bij Pincode / wachtwoord uw wachtwoord of pincode in. Bent u uw wachtwoord of pincode vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord of pincode aan in het Mijn XS4ALL

  • Klik vervolgens op Inloggen


  • Klik aan de linkerkant op Kostenoverzicht of aan de rechterkant op de tegel Kostenoverzicht op Bekijken.

Instellingen

  • Nummerweergave: door deze uit te vinken wordt uw telefoon nummer niet meegezonden tijdens een uitgaand gesprek.

  • Alle gesprekken doorschakelen: door deze aan te vinken, worden alle gesprekken doorgeschakeld naar de voicemail of het door u ingestelde telefoonnummer.


  • Gesprekken doorschakelen bij in gesprek: door deze aan te vinken worden als u het bellen bent alle gesprekken doorgeschakeld naar uw voicemail of het door u ingestelde telefoonnummer.


  • Gesprekken doorschakelen bij geen gehoor: door deze aan te vinken worden gesprekken na een bepaalde tijd (het aantal seconden kunt u zelf instellen) of bij geen gehoor doorgeschakeld naar de voicemail of het door u ingestelde telefoonnummer.


  • Inkomende oproepen blokkeren: door hier een telefoonnummer op te geven, bent u niet meer te bereiken voor het opgegeven telefoonnummer. Dit geldt ook als er vanaf dat nummer anoniem gebeld wordt.

  • Blokkering uitgaande oproepen: hier kunt u bepaalde uitgaande gesprekken blokkeren, zoals bellen naar 0900-nummers of 06-nummers. U kunt ook (een) specifiek(e) telefoonnummer(s) blokkeren.

  • Door Ontvang per e-mail een bericht dat er een voicemail voor u is achtergelaten aan te vinken ontvangt u een e-mail met het voicemailbericht op het opgegeven e-mailadres zodra er een voicemail bericht is ingesproken. U kunt ook meerdere e-mailadressen invullen.

    Voicemail

    Hier kunt u alle ingesproken voicemailberichten beluisteren inzien en verwijderen.

    • Als het beluisteren van het bericht niet werkt in uw browser, dan zal gevraagd worden of u het .wav-bestand wilt opslaan zodat u het met uw mediaplayer kunt afspelen.

    Recente-gesprekken

    Bij Recente gesprekken kunt u de 25 laatste gesprekken zien.


    Kostenoverzicht

    in het kostenoverzicht is standaard de 1e dag van de maand geselecteerd.

      U kunt zelf ook de periode selecteren waarvan u de kosten wilt inzien.

    • Klik hiervoor naast Datum vanaf op de datum en selecteer de begindatum.

    • Klik naast Datum tot op de datum en selecteer de einddatum.

    • Klik vervolgens op Tonen.

    • Met de optie Downloaden kunt u de gesprekskosten downloaden naar een Excel bestand.
    • U kunt ook op Datum, Duur, kosten ex. BTW en kosten inc. BTW te klikken.