Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Voicemail

Voicemail beluisteren

Via de telefoon

  • U belt naar *#1233.
  • Vanaf een ander modem dan onze Fritz!Box belt u naar: 1233.
  • Vanaf een andere telefoonaansluiting belt u naar uw eigen telefoonnummer. Vervolgens hoort u uw voicemail. Druk tijdens dit bericht op '*' en voer uw pincode in.

Via het VoIP Selfcare

  • Ga naar:

https://voip-selfcare.xs4all.nl

  • klik bovenaan op het tabblad Voicemail
  • U ziet onder het kopje Nieuwe berichten of Opgeslagen berichten alle ingesproken berichten staan. U kunt deze per stuk beluisteren door in de kolom beluisteren op het speaker icoon te klikken. Bestanden worden afgespeeld door middel van een .wav bestand.

Voicemail in- en uitschakelen

Via het VoIP Selfcare

Ga naar https://voip-selfcare.xs4all.nl

Zorg dat onder het kopje 'Gesprekken Doorschakelen' de optie 'Andere doorschakeling' actief is. U hebt dan de volgende mogelijkheden:

  • Alle gesprekken doorschakelen
  • Deze optie zal 'alle' gesprekken doorschakelen naar de voicemail of naar een zelf in te vullen telefoonnummer. 'let op': de telefoongesprekken zullen dan 'niet' meer op uw modem (of softphone) binnenkomen. Als u het nummer doorschakelt naar zichzelf dan zal uw telefoonnummer nooit gebeld kunnen worden. Deze komt dan in een oneindige loop terecht.
  • Gesprekken doorschakelen bij in gesprek.
  • Indien het modem (of softphone) aangeeft in gesprek te zijn dan zullen alle gesprekken doorgeschakeld worden naar de voicemail of naar een zelf in te vullen telefoonnummer.
  • Gesprekken doorschakelen bij geen gehoor. Geen beantwoording wachttijd (secondes) XX seconden.
  • Indien uw nummer niet beantwoord wordt binnen XX (tussen 1 en 90) seconden dan zullen alle gesprekken doorgeschakeld worden naar de voicemail of naar een zelf in te vullen telefoonnummer. Houdt u er rekening mee dat sommige modems zelf een paar seconden nodig hebben voordat zij uw telefoontoestel laten rinkelen.

Druk op 'bevestigen' om uw aanpassingen op te slaan. Deze zullen direct actief zijn.

Voicemail instellen

U kunt de volgende instellingen wijzigen in de Voicemail:

  • Voicemail notificatie
  • Persoonlijke welkomstboodschap
  • Inspreken voicemail berichten toestaan
  • Voicemail to e-mail

U kunt op verschillende manieren uw voicemail wijzigen:

  • U belt naar *#1233.
  • Vanaf een ander modem dan onze Fritz!Box belt u naar: 1233.
  • Vanaf een andere telefoonaansluiting belt u naar uw eigen telefoonnummer. Vervolgens hoort u uw voicemail. Druk tijdens dit bericht op '*' en voer uw pincode in. Toets 2 om uw welkomstboodschap te wijzigen.
  • In het VoIP Selfcare Centre

De optie 'Voicemail to e-mail' is alleen in het VoIP Selfcare Centre in te stellen.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Internetvraagbaak
Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00