Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Wachtwoord wijzigen

Stap 1 - Het wachtwoord wijzigen in het Service Center:

  • Ga naar het Service Center: https://service.xs4all.nl
  • Klik op 'ga verder naar bellen'
  • Indien u nog niet ingelogd bent dient u hier in te loggen met uw beheer account
  • In het midden van de pagina ziet u uw telefoonnummer(s) staan in de vorm van: 'Instellingen nummer xxxxxxxxxx wijzigen.' Klikt u op het telefoonnummer waarvan u het wachtwoord wilt wijzigen.
  • U krijgt nu een overzicht van uw telefoonnummer te zien. Klikt u achter 'Bellen-wachtwoord' op 'wijzig'
  • Volg de instructies op de pagina
  • Klik op 'doorgaan'. Uw nieuwe wachtwoord zal binnen 5 minuten actief zijn.

Indien u uw oude wachtwoord voor Bellen niet (meer) weet, sturen wij het nieuwe wachtwoord per brief naar uw huisadres. Heeft u het wachtwoord direct nodig? Neem dan contact op met de helpdesk: 020 398 76 66 (optie 3, 3). Houd dan uw relatienummer bij de hand. Belt u vanaf een telefoonnummer dat niet geregistreerd staat bij XS4ALL dan vragen wij u om een kopie van uw legitimatiebewijs te faxen naar 020-3987609.



Vul 'http://192.168.178.1' of 'http://fritz.box' in in de adresbalk van uw webbrowser en druk op enter.

Klik in het menu achtereenvolgends op 'Telephony' -> 'Telephone Numbers'.



Klik achter het telefoonnummer waar u het wachtwoord voor wil wijzigen op het kladblokje (edit).



Vul bij 'Password' en bij 'Password confirmation' het nieuwe wachtwoord in en klik op 'OK'.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur