Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

VoIP SelfCare - Recente gesprekken


Hier kunt u zien welke nummers u heeft gebeld, door welke nummers u bent gebeld en welke gesprekken onbeantwoord zijn.

  • De datum en tijdstip is het moment waarop voor het laatst naar het nummer is gebeld, of door welk nummer u bent gebeld.
  • Het aantal gesprekken is het aantal maal dat er naar een nummer is gebeld of waarvan u een gesprek heeft ontvangen

Wilt u een uitgebreid overzicht van deze gesprekken? Kijk dan in het Online kostenoverzicht.

  1. Ingekomen beantwoorde gesprekken
    Hier vindt u een overzicht van de 10 laatst ingekomen beantwoorde gesprekken.
  2. Ingekomen onbeantwoorde gesprekken
    Hier vindt u een overzicht van de 10 laatst ingekomen onbeantwoorde gesprekken.
  3. Uitgaande gesprekken
    Hier vindt u een overzicht van de 10 laatste uitgaande gesprekken.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur