Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

VolP SelfCare: Instellingen


De volgende instellingen kunt u activeren/deactiveren door erop te klikken. Het icoon en de tekst eronder zullen vanzelf wijzigen:

  1. Telefoonnummer tonen bij uitgaande gesprekken
    Het activeren van deze functionaliteit zorgt ervoor dat het telefoonnummer niet wordt getoond bij de ontvanger van het gesprek. U belt dus anoniem uit.
  2. Doorgeschakelde gesprekken geaccepteerd
    Het activeren van deze functionaliteit zorgt ervoor dat doorgeschakelde gesprekken worden geblokkeerd.
  3. Uitgaande gesprekken toegestaan
    Deze functionaliteit is gelijk aan de operator code die u per telefoon kunt gebruiken: *33*CODE#. Deze volledige code zal een lock plaatsen op alle uitgaande gesprekken. De 4-cijferige code kan gebruikt worden om uitgaande gesprekken te locken/unlocken. U kunt dit unlocken via telefoon met#33*CODE#. Dit zal de ingestelde lock verwijderen (ook zichtbaar in VoIP Selfcare). Dus samengevat, deze functionaliteit activeren in VoIP Selfcare met de 4-cijferige code is gelijk aan bellen naar*33*CODE# via telefoon. Deactiveren in VoIP Selfcare staat gelijk aan het bellen naar #33*CODE#. Dit is dus niet bedoeld om uitgaande gesprekken te filteren met een pincode die opgegeven moet worden bij elk uitgaand gesprek. Helaas bestaat deze mogelijkheid niet.


Blokkeer alle inkomende gesprekken

Vink deze optie aan om alle inkomende gesprekken te blokkeren.

LET OP! U bent dan niet bereikbaar voor inkomende oproepen op dit nummer!



Andere doorschakeling

Zorg dat de optie Andere doorschakeling actief is. U heeft dan de volgende mogelijkheden:

  1. Alle gesprekken doorschakelen
    Deze optie zal alle gesprekken doorschakelen naar de voicemail of naar een zelf in te vullen telefoonnummer.

    LET OP!
    De telefoongesprekken zullen dan niet meer op uw modem (of softphone) binnenkomen. Als u het nummer doorschakelt naar zichzelf dan zal uw telefoonnummer nooit gebeld kunnen worden. Deze komt dan in een oneindige loop terecht.
  2. Gesprekken doorschakelen bij in gesprek.
    Indien het modem (of softphone) aangeeft in gesprek te zijn dan zullen alle gesprekken doorgeschakeld worden naar de voicemail of naar een zelf in te vullen telefoonnummer.
  3. Gesprekken doorschakelen bij geen gehoor. Geen beantwoording wachttijd (secondes) XX seconden.
    Indien uw nummer niet beantwoord wordt binnen XX (tussen 1 en 90) seconden dan zullen alle gesprekken doorgeschakeld worden naar de voicemail of naar een zelf in te vullen telefoonnummer. Houdt u er rekening mee dat sommige modems zelf een paar seconden nodig hebben voordat zij uw telefoontoestel laten rinkelen.

Wilt u geen voicemail of doorschakeling? Dan kunt u elke optie uiteraard ook uitvinken.

Klik onderaan op Bevestigen om uw aanpassingen op te slaan. Deze wijzigingen zullen direct actief zijn.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur