Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Telefoon instellen

Zorg dat de nieuwste firmware op het modem is geïnstalleerd. Zie Firmware upgrade

Log in op het modem via http://192.168.178.1 of http://fritz.box


  • Zoek via het menu van de telefoon naar een basisstation.
  • Zodra deze gevonden is zal het telefoontoestel vragen om een PIN (0000 standaard).

  • Het modem registreert de telefoon. Vervolgens zal het telefoontoestel overgaan ter controle.
  • Het telefoontoestel is nu geregistreerd via DECT.

Mocht dit niet lukken haal het modem 2 min van de spanning en probeer het opnieuw.

Draadloze DECT-telefoon van een andere firma registeren

Zet de telefoon in de registratiemodus. De procedure is afhankelijk van het merk en het model. Een instructie vindt u in de handleiding van de telefoon. Voer de viercijferige PIN van het DECT-basisstation van de FRITZ!Box in. Bij alle FRITZ!Boxen is de PIN in de fabriekinstelling (leveringsstatus) "0000". Druk dan op de DECT knop van uw FRITZ!Box. Houd de DECT knop zolang ingedrukt, tot het toestel aangeeft dat de aanmelding succesvol was.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op


Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 7666

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur


Internetvraagbaak:
020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur