Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Wachtwoord wijzigen

Stap 1 - Het wachtwoord wijzigen in het Service Center:

  • Ga naar het Service Center: https://service.xs4all.nl
  • Klik op 'ga verder naar bellen'
  • Indien u nog niet ingelogd bent dient u hier in te loggen met uw beheer account
  • In het midden van de pagina ziet u uw telefoonnummer(s) staan in de vorm van: 'Instellingen nummer xxxxxxxxxx wijzigen.' Klikt u op het telefoonnummer waarvan u het wachtwoord wilt wijzigen.
  • U krijgt nu een overzicht van uw telefoonnummer te zien. Klikt u achter 'Bellen-wachtwoord' op 'wijzig'
  • Volg de instructies op de pagina
  • Klik op 'doorgaan'. Uw nieuwe wachtwoord zal binnen 5 minuten actief zijn.

Indien u uw oude wachtwoord voor Bellen niet (meer) weet, sturen wij het nieuwe wachtwoord per brief naar uw huisadres. Heeft u het wachtwoord direct nodig? Neem dan contact op met de helpdesk: 020 398 76 66 (optie 3, 3). Houd dan uw relatienummer bij de hand. Belt u vanaf een telefoonnummer dat niet geregistreerd staat bij XS4ALL dan vragen wij u om een kopie van uw legitimatiebewijs te faxen naar 020-3987609.



Vul 'http://192.168.178.1' of 'http://fritz.box' in in de adresbalk van uw webbrowser en druk op enter.

Klik in het menu achtereenvolgends op 'Telephony' -> 'Telephone Numbers'.



Klik achter het telefoonnummer waar u het wachtwoord voor wil wijzigen op het kladblokje (edit).



Vul bij 'Password' en bij 'Password confirmation' het nieuwe wachtwoord in en klik op 'OK'.



Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur