Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Wachtwoord wijzigen

Stap 1 - Het wachtwoord wijzigen in Mijn XS4ALL:

  • Ga naar Mijn XS4ALL: https://mijn.xs4all.nl
  • Klik op 'ga verder naar bellen'
  • Indien u nog niet ingelogd bent dient u hier in te loggen met uw beheer account
  • In het midden van de pagina ziet u uw telefoonnummer(s) staan in de vorm van: 'Instellingen nummer xxxxxxxxxx wijzigen.' Klikt u op het telefoonnummer waarvan u het wachtwoord wilt wijzigen.
  • U krijgt nu een overzicht van uw telefoonnummer te zien. Klikt u achter 'Bellen-wachtwoord' op 'wijzig'
  • Volg de instructies op de pagina
  • Klik op 'doorgaan'. Uw nieuwe wachtwoord zal binnen 5 minuten actief zijn.

Indien u uw oude wachtwoord voor Bellen niet (meer) weet. Dan kunt u een nieuw wachtwoord genereren via de volgende pagina: https://wachtwoord.xs4all.nl/reset



Vul 'http://192.168.178.1' of 'http://fritz.box' in in de adresbalk van uw webbrowser en druk op enter.

Klik in het menu achtereenvolgends op 'Telephony' -> 'Internet Telephony'.



Klik achter het telefoonnummer waar u het wachtwoord voor wil wijzigen op het kladblokje (edit).



Vul bij 'Password' en bij 'Password confirmation' het nieuwe wachtwoord in en klik op 'OK'.



Klantenservice

Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur